دانشجویان واحد اردبیل در جشنواره نشریات دانشجویی قلم خوش درخشیدند

مسئول خانه نشریات دانشجویی واحد اردبیل از کسب دو رتبه برگزیده کشوری توسط دانشجویان این دانشگاه در ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اردبیل، بهنام شوقی مسئول خانه نشریات دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: در این جشنواره نشریه دانشجویی آرما با مدیر مسئولی مریم لطفی در بخش نشریات برتر در زمینه فرهنگی و اجتماعی و نشریه آوای سما با مدیر مسئولی سهیلا فراجی در بخش آثار در زمینه خبر، تندیس و لوح تقدیر ششمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم را کسب کردند.

شوقی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم۶) با حضور دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار و منتخبین این جشنواره معرفی شدند.

وی ادامه داد: نشریات دانشجویی بستر مناسبی برای رشد دانشجویان در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند و در نشریات دانشجویی این فرصت برای دانشجویان ایجاد می شود که به صورت گروهی وتیمی با هم به فعالیت بپردازند و تجارب مفید کسب نمایند و در جامعه از آن بهره ببرند.

شوقی در خصوص نشریات دانشجویی واحد اردبیل گفت: دانشگاه آزاداسلامی اردبیل از معدود واحد هایی است که دارای خانه نشریات دانشجویی است و به تناوب دوره های آموزشی برای نشریات دانشجویی برگزار می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1173996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =