یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

شهردار منطقه سه تهران گفت: به همت کانون های خدمت رضوی تهران یک هزار و ۱۱۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید جوانی روز یکشنبه در حاشیه مراسم پویش مهر مهدوی، کرامت رضوی که به توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اختصاص داشت، گفت: در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان این بسته های معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع شد.

خرید طلای سیاه برای سرمایه‌گذاری جایگزین ارز و سکه

وی ادامه داد: با توجه به وجود مراکز درمانی نسبتا زیاد به ویژه بیمارستان کودکان و نیاز مالی برخی بیماران در قالب قرارگاه اجتماعی و فرهنگی نسبت به جذب خیرین برای کمک به بیماران نیازمند اقدام کنیم.

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در محلات محروم پایتخت

همچنین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه اجرای پویش مهر مهدوی، کرامت رضوی در جمع خبرنگاران گفت: با مشارکت رابطین کانون‌های خدمت رضوی در مناطق و شهرستان‌ های استان تهران ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در روزهای پایانی سال در بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع می‌شود.

صفر علی براتلو افزود: همچنین در حدود پنج هزار بسته معیشتی نیز توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی در برخی شهرستان‌ ها و مناطق پایتخت تهیه و در محلات و بین خانواده‌های نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: در کنار برپایی پویش‌های کمک‌های مومنانه و اهدای بسته‌های معیشتی، گروه‌های جهادی خادمیاران و یاوران رضوی در سطح استان تهران خدمات پزشکی، حقوقی، درمانی و برنامه‌های فرهنگی مختلف برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =