چرا هنرمندان حضور در شبکه نمایش خانگی را ترجیح می‌دهند؟ / نقش ممیزی‌ها در عقب‌گرد تلویزیون

این روزها شاهدیم که بازیگران کمتر به حضور در تلویزیون علاقه نشان داده و بیشتر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی چندین سالی است که فعالیت‌ خود را آغاز کرده و در این سال‌هایی که از عمرش می‌گذرد همواره روند رو به رشدی را طی کرده تا جایی که توانسته بازیگران بزرگ را نیز به خود جذب کند و آنها نیز حضور در این پلتفرم را به حضور در سینما یا تلویزیون ترجیح می‌دهند.

نقش پررنگ مافیا در تلویزیون/ حرفه‌ای‌ها وارد شبکه نمایش خانگی شده‌اند

برخی هنرمندان دلیل این موضوع را نبود متن‌های خوب در سینما و تلویزیون می دانند.

در همین رابطه، بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز می‌گوید: در تلویزیون متن‌های خوبی وجود ندارد و اکثرا رابطه‌ای کار می‌کنند و هر کس برای خود گروهی تشکیل داده است.

میرزایی ادامه می‌دهد: حرفه‌ای‌ها بیشتر تمایل دارند که در شبکه نمایش خانگی فعالیت کنند و بیشتر افرادی که در تلویزیون کار می‌کنند تازه‌کار هستند.

ممیزی‌های شبکه نمایش خانگی کمتر است

برخی دیگر نیز محدودیت‌ها و ممیزی‌های موجود در تلویزیون را عامل دوری هنرمندان از این رسانه و جذب شدن به سوی شبکه نمایش خانگی می‌دانند.

غلامرضا نیکخواه، دیگر بازیگر سینما و تلویزیون در این باره می‌گوید: ضوابط زیاد تلویزیون، کار کردن را واقعاً سخت کرده، اما شبکه نمایش خانگی محدودیت‌هایش کمتر است. به‌نظرم تلویزیون هم باید کمی انعطاف نشان بدهد ولی متأسفانه هرچه جلوتر می‌رویم فشارها و سانسورها بیشتر می‌شود که این اتفاق خوبی نیست.

اوضاع مالی شبکه نمایش خانگی از تلویزیون بهتر است

عده‌ای هم عنوان می‌کنند که اوضاع مالی شبکه نمایش خانگی از تلویزیون بهتر است و همین مسئه باعث جذب عوامل تولید به سوی این پلتفرم شده است.

حسین هادیان‌فر، مدیر تولید سینما و تلویزیون در رابطه با این موضوع می‌گوید: همه عواملی که سال‌هاست برای تلویزیون کار می‌کنیم، همواره این گلایه را از این رسانه داشته و داریم که در بحث تخصیص بودجه، چندان خوب عمل نمی‌شود. در نتیجه تداوم این روال، گرایش‌ها به‌سمت شبکه نمایش خانگی تغییر کرده، چون در این پلتفرم، شما می‌توانی علاوه بر سریالی که تولید می‌کنی، تبلیغ هم داشته باشی و به همین دلیل، شبکه نمایش خانگی یک‌جور بیزینس است که شما می‌توانی در فضای بازتری نسبت‌به تلویزیون، هم کار کنی و هم تبلیغات خودت را داشته باشی.

به گزارش ایسکانیوز، با وجود اینکه بسیاری از بازیگران از طریق تلویزیون شهرت کسب می‌کنند اما عواملی همچون دستمزد، نبود ممیزی‌ها و محدودیت‌ها و... برای این صنف خاص در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =