نقش پررنگ مافیا در تلویزیون/ حرفه‌ای‌ها وارد شبکه نمایش خانگی شده‌اند

بازیگر فیلم اخراجی‌ها گفت: حرفه‌ای‌ها بیشتر تمایل دارند که در شبکه نمایش خانگی فعالیت کنند و بیشتر افرادی که در تلویزیون کار می‌کنند تازه‌کار هستند.

بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: اخیرا سریال جشن سر برون که اخیرا عنوان آتش و باد گرفته را کار کرده‌ام و این سریال ویژه ایام نوروز است. همچنین سریال دیگری به نام گاریچی را کار کردم که قرار است از تلویزیون پخش شود.

«نون خ»؛ سریالی با روایت‌های قبیله‌ای / فصل چهارم هم مخاطب‌پسند خواهد شد؟

بازیگر سریال کیمیا در ادامه با اشاره با اوضاع تلویزیون عنوان کرد: آنچه اکنون در تلویزیون شاهدیم چندان رضایتبخش نیست. نه کارهای خوبی ساخته می‌شود و نه دستمزدهایی که پیشنهاد می‌شوند خوب هستند، اما در نهایت این هم بخشی از حرفه ماست به همین دلیل بیشتر ترجیح می‌دهم که بیشتر در رادیو مشغول باشم.

وی با بیان اینکه من بازنشسته رادیو هستم ولی بازیگری بازنشستگی ندارد، گفت: در تلویزیون متن‌های خوبی وجود ندارد و اکثرا رابطه‌ای کار می‌کنند و هر کس برای خود گروهی تشکیل داده است.

میرزایی ادامه داد: حرفه‌ای‌ها بیشتر تمایل دارند که در شبکه نمایش خانگی فعالیت کنند و بیشتر افرادی که در تلویزیون کار می‌کنند تازه‌کار هستند.

بازیگر فیلم اخراجی‌ها گفت: تلویزیون برد خود را از دست داده و مردم دیگر آن را تماشا نمی‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تلویزیون باید در راستای معضلات و مشکلات مردم قدم بردارد تا مخاطب پسند شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1174427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =