گلایه پیروانی از شرایط ورزشگاه آزادی پیش از دربی ۱۰۰

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط ورزشگاه آزادی قبل از دربی شماره ۱۰۰ گلایه کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

ترکیب احتمالی استقلال و پرسپولیس در دربی ۱۰۰ مشخص شد

افشین پیروانی سرپرست تیم استقلال با انتقاد از شرایط ورزشگاه آزادی و تعداد کم بلیت‌های فروخته شده برای این بازی گفت: ایراد اینجاست که تعداد بلیت‌ها کم است. دیروز هم عذرخواهی کردم. تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی تصمیم گیرنده کسان دیگری هستند.

وی افزود: شرایط پرسپولیس خوب است. تیم خوبی داریم. توقع از ما برد و قهرمانی است. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروز میدان بشویم.

سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه قانون ۹۰ به ۱۰ برای تماشاگران در دربی رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: ما تصمیم گیرنده نیستیم. سالیان است که قانون دربی ۵۰ - ۵۰ است ولی امروز ۱۰ - ۱۰ هستیم. دیروز در جلسه گفتم به جای اینکه این همه پروژه افتتاح کنند، به اینجا برسند که نماد و استادیوم قدیمی است. خواهشم این است زودتر سکوها را درست کنند.

پیروانی ادامه داد: وقتی از داخل ورزشگاه نگاه می‌کنید سکوها شکل قشنگی ندارد. چند وقت دیگر تیم ملی می‌خواهد اینجا بازی کند. دو سه پروژه‌ای که قرار است افتتاح بشود را کم بکنند و اینجا را درست کنند.

سرپرست پرسپولیس در پایان گفت: ۷۵۰۰ بلیت برای ما است و همین تعداد برای استقلال. این تصمیم قشنگی نبود.

کد خبر: 1178614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =