واکنش دانشگاه فرهنگیان به انتشار اخبار هیات علمی شدن برخی مدیران ارشد آموزش و پرورش

دانشگاه فرهنگیان در اطلاعیه‌ای عنوان کرد: فرآیند جذب عضو هیئت علمی در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه‌های کشور تابع قواعد و دستور العمل های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه فرهنگیان درباره انتشار اخبار دروغ هیئت علمی شدن برخی مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد.

سند تحول لابه‌لای اسناد بالادستی گم شده!

در بخش ابتدایی این اطلاعیه آمده است: با عنایت به انتشار اخباری مبنی بر عضویت هیات علمی ۲ نفر از مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان با هدف تشویش و بهره برداری های خاص سیاسی، به اطلاع می رساند که فرآیند جذب عضو هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان همانند سایر دانشگاه‌های کشور تابع قواعد و دستور العمل های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در قالب فراخوان های مشخص صورت می‌گیرد.

در این اطلاعیه مطرح شده است: تاکنون افراد مذکور در هیچ یک از فراخوان های جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و هیچ اقدام اداری‌ نیز در این رابطه انجام نداده‌اند. لذا ضمن تکذیب اخبار منتشر شده اعلام می کند، دانشگاه حق خود برای پیگیری و برخورد قانونی با عوامل نشر این اکاذیب را محفوظ می‌داند و در زمان مقتضی نسبت به اقامه دعوای حقوقی اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =