جزئیات آتش‌سوزی شبانه در دانشگاه شریف/ تردد در دانشکده عمران ممنوع است + فیلم

آزمایشگاه مکانیک خاک در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه شریف بامداد امروز ۱۹ اردیبهشت دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمایشگاه مکانیک خاک در همکف دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شریف حوالی ساعت ۳ بامداد امروز ۱۹ اردیبهشت ماه دچار حریق شد و تمامی وسایل آن نیز سوخت.

دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف شب گذشته در آتش سوخت + جزئیات حادثه

کانال تلگرامی روزنامه شریف در پیامی اعلام کرد: علی‌رغم مهار آتش‌سوزی، حرارت اتاق همچنان ادامه دارد و شیشه‌ها و بخش‌هایی از آزمایشگاه در حال فروریختن است و تا اطلاع ثانوی امکان تردد دانشجویان به این دانشکده وجود ندارد.

بخش‌هایی از آتش‌سوزی آزمایشگاه مکانیک خاک واقع در طبقه همکف ساختمان دانشکده عمران رخ داده است. بر اساس آن، تقریباً تمامی وسایل الکترونیکی این آزمایشگاه در آتش سوخته یا ذوب شده‌ و سایر وسایل هم یا تخریب یا با دوده‌های سیاه پوشیده شده‌ است.

لازم به ذکر است که هیچ دانشجو و استادی در این حادثه دچار آسیب نشده است. این اتفاق نیمه شب رخ داده و سالن آزمایشگاه خالی از دانشجویان بوده است. همچنین هنوز علت این حادثه مشخص نشده و توسط کارشناسان در دست بررسی است.

جزئیات آتش‌سوزی شبانه در دانشگاه شریف/ تردد در دانشکده عمران ممنوع است

شنیده‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر در حال حاضر برق طبقات پایین دانشکده قطع است و از طرفی بوی دود هم در طبقات مختلف دانشکده احساس می‌شود.

 شورای صنفی دانشکده عمران هم ایمیلی از طرف صفایی معاون آموزشی این دانشکده منتشر کرده که به گفته وی، امکان برگزاری کلاس‌ها تا اطلاع‌ ثانوی در ساختمان این دانشکده وجود ندارد و در تلاش هستند تا تمامی کلاس‌های بچه‌های عمران به  ساختمان ابن‌سینا منتقل شود. همچنین در حال حاضر تردد به داخل دانشکده ممنوع است و تعیین وضعیت کلاس‌ها و قرارهای آموزشی و پژوهشی امروز به عهده اساتید و دانشجویان خواهد بود.

گفتنی است که بعضی از کلاس‌های صبح دانشکده عمران که قرار بوده در این ساختمان برگزار شود، لغو و بعضی هم به محل دیگری منتقل شده است و از طرفی برخی استادان هم میان‌ترم‌های امروز خود را لغو و به زمان دیگری موکول کرده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1180757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =