بازگشت نیمار به بارسلونا تقریباً غیر ممکن شد

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیگر انگیزه و علاقه‌ای برای ماندن در پاریس ندارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نیمار در پایان فصل قصد ترک پاری سن ژرمن و رویای بازگشت به بارسلونا را دارد؛ اما شرایط او به نحوی‌ است که تنها می‌تواند روی پیوستن به چلسی در تابستان حساب باز کند.

طرفداری | به گزارش رلوو، رابطه نیمار، ستاره 31 ساله برزیلی پاری سن ژرمن با این باشگاه و هوادارانش کاملاً خراب شده و وینگر مغضوب پاریسی‌ها می‌خواهد در پایان فصل از پی‌اس‌جی جدا شود. طی هفته‌های اخیر، ستارگان پاری سن ژرمن، خصوصاً لیونل مسی و نیمار مورد خشم هواداران فرانسوی قرار گرفته‌اند، در حدی که تعدادی از هواداران باشگاه، کنار منزل ستاره برزیلی علیه او شعار سر دادند و خواستار خروج این بازیکن از پاری سن ژرمن شدند. از طرفی، موضع باشگاه فرانسوی نیز نسبت به این دو ستاره کاملاً شفاف است؛ پاری سن ژرمن برای فصل آینده روی مسی و نیمار حساب باز نمی‌کند. 

سردرگمی در تیم مدیریتی بارسلونا

بارسلونا؛ نیمار به دنبال تحقق یک رویای غیر ممکن!
نیمار رویای بازگشت به بارسلونا را در تابستان دارد. ستاره برزیلی تابستان ۲۰۱۸ نیز علاقه زیادی به بازگشت به نیوکمپ داشت، اما یک اختلاف ۱۰ میلیون یورویی میان دو باشگاه، این انتقال را نهایی نکرد. حال نیمار که روزهای کابوس‌واری را در پاریس سپری می‌کند، مجدداً قصد ترک باشگاه را دارد و از پینی زهوی، ایجنتش نیز خواسته که تمام تلاشش را برای تحقق رویای برزیلی به کار گیرد. نیمار حاضر است حقوقش را به طور قابل توجهی برای بازگشت به بلوگرانا کاهش دهد. با تمام این تفاصیل، پیوستن وینگر برزیلی به بارسلونا در تابستان پیش رو تقریباً غیر ممکن تلقی می‌شود و تمام هدف خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، بازگشت لیونل مسی به خانه است. نیمار تا ۲۰۲۵ با پی‌اس‌جی قرارداد دارد و باشگاه اسپانیایی در این شرایط نابسامان مالی حاضر به خرید او نیست.

چلسی؛ تنها گزینه موجود روی میز ستاره برزیلی
باشگاه لندنی را می‌توان یک گزینه محتمل برای نیمار در تابستان در نظر گرفت. طبق اخبار گذشته، تاد بولی از مالکان چلسی، علاقه بسیاری به نیمار دارد و می خواهد او را به استمفوردبریج بیاورد. ناصر الخلیفی و تاد بولی در ماه‌های گذشته مذاکراتی را با هم داشته‌اند که همچنان در جریان است. بولی به دلیل قدرت رسانه‌ای نیمار، او را یک خرید تبلیغاتی ایده‌آل می‌بیند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1181727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =