کتاب مدیریت مصرف انرژی و محیطی بیمارستان چاپ شد

پنجمین کتاب محسن سیفی داوری، عضو نخبه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان با همکاری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل چاپ شد.

به گزارش  گروه دانشگاه ایسکانیوز، کتاب مدیریت مصرف انرژی و محیطی بیمارستان توسط محسن سیفی داوری با ویراستار علمی دکتر حسن حسین زاده عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل چاپ شد.

کتاب «تشریح عملکرد دستگاه شنوایی تعادلی» منتشر شد

در خلاصه این کتاب آمده است: کارکنان بیمارستان ممکن است زمان یا تخصص کافی برای تحقیق در مورد گزینه های موجود برای کاهش هزینه های مصرف انرژی را نداشته باشند. حتی اگر بیمارستان دارای یک کمیته پایداری باشد، کارمندانی که در آن کمیته حضور دارند همچنان مسئولیت اصلی اطمینان از عملکرد روان و مراقبت از بیماران بیمارستان را بر عهده دارند و مسئولیت اصلی آنها بهبود وضعیت مصرف انرژی بیمارستان نیست. با استفاده از این پژوهش، یک سازمان می­تواند کاهش مصرف انرژی خود را با به روز رسانی وسایل و لوازم فعلی، مقاوم سازی فناوری جدید در وسایل موجود یا ایجاد شیوه ­های پایدار برای همه کارکنان آغاز و مدیریت کند.

در این کتاب روشی برای انجام ارزیابی جامع انرژی گنجانده شده و روش شناسی در کل فرآیند، از اقدامات پیش ارزیابی گرفته تا اجرای نتایج و حفظ دستاوردهای به دست آمده، توضیح داده شده است. این روش برای یک سازمان در هر صنعتی طراحی شده است. این کتاب نمونه­ای از نحوه اعمال روش برای یک مرکز مراقبت بهداشتی را ارائه می­دهد. هدف از این مطالعه نشان دادن مناطق اصلی یک بیمارستان است که باید در طول ارزیابی انرژی مورد بررسی قرار گیرند. همچنین پیشنهاداتی را در مورد اینکه چه نوع بهبودهایی را می­توان در یک بیمارستان برای کاهش مصرف انرژی کلی ناشی از روشنایی تأسیسات بیمارستانی انجام داد، ارائه می‌­دهد.

بر اساس این گزارش، کتاب مدیریت مصرف انرژی و محیطی بیمارستان توسط انتشارات گونش نگار به چاپ رسیده و به قیمت800.000 ریال در کتاب فروشی های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1182013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =