۳ گزینه روی میز رئال مادرید

نشریه آ اس مدعی است باشگاه رئال مادرید ۳ مهاجم را برای جانشینی کریم بنزما زیر نظر دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه آ اس طی گزارشی تایید کرد باشگاه رئال مادرید برنامه جذب یک مهاجم که قرار است جانشین کریم بنزما باشد و به عنوان کمک ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه به هدف‌های اصلی کهکشانی‌ها عمل کند را آغاز کرده است.

از این رو رئال نظارت بر بازار را در ماه‌های اخیر برای تقویت خط حمله متوقف نکرده است، بنابراین بسیاری از بازیکنان مطرح در بین باشگاه‌های معتبر اروپا بررسی شده‌اند.

از میان همه نام‌ها، ۳ مهاجم بیشتر از سایرین قابل توجه هستند: دوشان ولاهوویچ، بازیکن صربستانی ۲۳ ساله از یووه. هری کین، بازیکن انگلیسی ۲۹ ساله از تاتنهام، و گونچالو راموس، بازیکن پرتغالی از بنفیکا با ۲۱ سال سن.

حمایت هواداران رئال مادرید از آنچلوتی

آ.س پیش بینی می‌کند ولاهوویچ و راموس کاملاً با آن دسته از مهاجمان جوانی که توانایی به ثمر رساندن ۳۰ گل در هر فصل را داشته و در صورت نیمکت نشینی اعتراضی به این ماجرا ندارند، مطابقات دارند.

پیش بینی برای جذب هری کین متفاوت خواهد بود، زیرا روی حرکت بعدی رئال مادرید تأثیر می‌گذارد، در این صورت جذب امباپه و هالند کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

آ اس تایید می‌کند که ولاهوویچ یکی از محبوب‌ترین نام‌ها در باشگاه رئال مادرید است. یوونتوس او را در آغاز نقل و انتقالات زمستانی راهی بازار کرد و آنطور که این روزنامه اطلاع پیدا کرده، در حال مذاکره با یونایتد برای فروش او به مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو بوده است.

وقتی همه چیز تقریبا نهایی شده بود، خود بازیکن و ایجنتش این انتقال را متوقف کردند. یوونتوس برای خرید این بازیکن ۲۳ ساله صربستانی در ژانویه ۲۰۲۲ مبلغ ۷۵ میلیون به فیورنتینا پرداخت کرد. روابط یووه و رئال مادرید به دلیل علاقه مشترک آن‌ها به سوپرلیگ عالی است و این می‌تواند روند این معامله را تسهیل کند.

نام بزرگ دیگر روی میز هری کین، مهاجم انگلیسی ۲۹ ساله است. این اولین بار نیست که او در لیست رئال حضور دارد. کین در سال ۲۰۲۴ قراردادش را با تاتنهام به پایان می‌رساند و به نظر نمی‌رسد بعد از ۱۰ فصل و ۲۷۷ گل با پیراهن اسپرز با این باشگاه تمدید کند. به نظر می‌رسد دوران او در لندن تمام شده است.

هری کین مهاجم موردعلاقه کادر مربیگری مادرید است. او با وجود ایفای نقش یک مهاجم تراز اول، بهترین تناسب را با تاکتیک‌های مدنظر مادرید دارد. از سوی دیگر، در باشگاه تردیدهای جدی در مورد نحوه انطباق بازیکنان انگلیسی با تیم، پس از تجربیات سخت قبلی مانند وودگیت، مایکل اوون، گرت بیل یا حتی دیوید بکهام وجود دارد.

در هر صورت از انگلیس گزارش می‌دهند که حالا خروج او از تاتنهام چندان سخت نخواهد بود و حتی دنیل لوی، رئیس باشگاه، او را ۱۰۰ میلیون یورو قیمت گذاری کرده است.

نفر سوم گونچالو راموس است. او با وجود اینکه تنها ۲۱ سال سن دارد فصل بسیار خوبی را در بنفیکا پشت سر گذاشت و ۱۸ گل در لیگ و ۳ گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رساند.

او دو نقص مهم دارد: اولی اینکه بنفیکا تمایل دارد این بازیکن را گران بفروشد. دوم اینکه او با آژانس خورخه مندس، که تا به امروز پس از جدایی ناگهانی کریستیانو رونالدو، ارتباط چندانی با باشگاه نداشته، همکاری دارد.

این برنامه البته مستقل از برنامه جذب جود بلینگام دنبال می‌شود، چرا که او در صدر جدول اهداف نقل و انتقالات تابستانی جای دارد. هافبک و فوروارد حساس‌ترین پست‌ها در رئال برای تقویت هستند. همچنین احتمال این وجود دارد که کارلو آنچلوتی در نهایت یک وینگر را برای کمک به خط دفاعی به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1182247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =