سرمربی منچسترسیتی: اگر قهرمان اروپا نشویم شرایط سخت می‌شود

سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان انتقادات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچسترسیتی شنبه شب در استانبول و در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی اینتر قرار بگیرد. 

آنها پیش از این یک بار موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان شده بودند اما چلسی اجازه نداد که جام قهرمانی را با خود به خانه ببرند و حالا امیدوار هستند که این بار بتوانند به رویای دیرینه‌شان برساند و برای اولین بار فاتح لیگ قهرمانان شوند. 

رشفورد: نمی‌گذارم منچسترسیتی سه‌گانه را ببرد

در چند سال اخیر انتقادهای بسیاری از سیتی و نحوه خریدها و هزینه‌های انجام شده از سوی این باشگاه مطرح شده و گواردیولا معتقد است که قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان، این وضعیت را تشدید خواهد کرد. 

سرمربی سیتی در این باره گفت:« باشگاه‌های بسیاری مجبور به نابود کردن پروژه‌ها و ایده‌ها شده‌اند چون نتوانسته‌اند جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند. بسیاری از باشگاه هم به باشگاه‌هایی بزرگ تبدیل شده‌اند چون توانسته‌اند فاتح این رقابت‌ها شوند. 

حتی اگر من با این ایده موافق هم نباشیم، درک می‌کنم که اگر ما بتوانیم در این دیدار پیروز شویم و جام را به دست آوریم تمام کارهایی که انجام داده‌ایم از نگاه بقیه منطقی خواهد بود اما اگر قهرمان نشویم، هیچ چیز برای بقیه منطقی نیست و شرایط دشوار خواهد شد. ما باید این موضوع را بپذیریم. شرایط به همین شکل است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1184290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =