سرمربی منچسترسیتی: اینتر و چلسی شباهت‌هایی به هم دارند

سرمربی موفق سیتیزن‌ها از شکست دوسال پیش مقابل چلسی و آمادگی خود برای فینال لیگ قهرمانان می‌گوید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچسترسیتی همچنان برای کسب اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا انتظار می‌کشد. آنها سال ۲۰۲۱ در فینال پورتو مقابل چلسی با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند و دستشان از جام کوتاه ماند و حالا گواردیولا امیدوار است تا نتیجه بهتری نسبت به فینال ۲ سال پیش کسب کند. در آن بازی سرمربی سیتیزن‌ها در تصمیمی عجیب رودری، گزینه اول خود در خط هافبک را کنار گذاشت و شاهد شکست ۱-۰ تیمش در پورتو بود. پپ گواردیولا اعتراف می‌کند که در فینال لیگ قهرمانان دو فصل پیش اشتباه کرده است. گواردیولا در مصاحبه خود پیش از بازی مقابل اینتر میلان شرکت کرد.

سرمربی منچسترسیتی: اگر قهرمان اروپا نشویم شرایط سخت می‌شود

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید:  برای بازی شنبه یک برنامه دارم، همانطور که برای بازی با چلسی برنامه داشتم. اگر به صورت خصوصی به شما بگویم که چرا در آن لحظه آن تصمیم گرفتم، احتمال دارد که بگویید که تصمیم درستی بود، اما مساله ساده است؛ اگر ببازم، اشتباه می‌کنم و اگر برنده شوم، حق با من است. در این حرفه باید این مسائل را بپذیرید. بازی فشرده‌ای بود و در خیلی از فاکتورها از آنها بهتر بودیم اما شکست خوردیم. آیا اگر به عقب برگردم کار متفاوتی انجام می‌دهم؟ شاید، اما این به حساب نمی‌آید.  
منچسترسیتی ماه گذشته پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را در شش فصل گذشته به دست آورد و روز شنبه نیز با شکست منچستریونایتد در فینال جام حذفی در ومبلی، موفق شد دومین دوگانه خود را در دوره هفت ساله مربیگری گواردیولا کسب کند. اما گواردیولا پیش از این نیز اذعان کرده که منچسترسیتی برای تثبیت خود باید قهرمان اروپا بشود و سیتیزن‌ها این فرصت را دارند تا پس از منچستریونایتد، اولین تیم انگلیسی لقب بگیرند که موفق به کسب سه گانه شده است. از نظر او حضور مداوم در مراحل پایانی این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =