معرفی دانشجویان مستعد شاهد و ایثارگر به بنیاد ملی نخبگان

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان مستعد در برنامه های اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به استانداردها و شاخص های بنیاد ملی نخبگان به این بنیاد معرفی می شوند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از سازمان امور دانشجویان، جلسه اتاق فکر و هم اندیشی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با حضور ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، سید فردین تقی زاده مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

آیین نامه جامع میهمانی و انتقال دانشجویان ابلاغ شد

تقی زاده در این جلسه گفت: این جلسه در خصوص همراهی بنیاد ملی نخبگان و معرفی طرح‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار شده است تا بر اساس آن بتوانیم با قالب‌های بنیاد ملی نخبگان در طرح‌هایی که امتیاز ده هستند و می‌توانند سبب شناسایی دانشجویان مستعد و نخبه شوند دانشجویان شاهد و ایثارگر حمایت شوند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان استانداردهایی دارد که بر اساس آن استانداردها و شاخص ها به امتیازدهی و شناسایی و ارزیابی دانشجویان نخبه در طرح‌های ملی اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌پردازد.

تقی زاده افزود: بر این اساس در این جلسه مقرر شده است برگزیدگان شرکت کننده در برنامه های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر مانند جشنواره جایزه ملی شهید شهید سلیمانی، جشنواره قرآنی. فرهنگی و هنری شهید آوینی و همچنین جایزه ملی ایثار به بنیاد ملی نخبگان معرفی شوند و بنیاد امتیاز هرکدام از طرح‌ها و برنامه‌های مذکور را برای متقاضیان دریافت امتیازات بنیاد در سرجمع امتیازات دانشجویان شاهد و ایثارگر لحاظ کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1184899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =