گواردیولا در منچسترسیتی ماندگار شد

شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه پپ گواردیولا از این تیم جدا خواهد شد اما نشریه انگلیسی «تایمز» حالا گزارش می‌دهد که این سرمربی اسپانیایی در دو فصل پایانی قراردادش هم در منچسترسیتی خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال منچسترسیتی با شکست اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و سه‌گانه قهرمانی خود در فصل 23-2022 را تکمیل کرد تا تبدیل به دومین تیم انگلیسی پس از منچستریونایتد (در فصل 99-1998) شود که موفق به کسب سه‌گانه قهرمانی می‌شود. من‌سیتی با قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا در مجموع 294 میلیون پوند به عنوان پاداش قهرمانی دریافت کرد.

واکنش جنجالی گواردیولا بعد از قهرمانی تیمش

پس از قهرمانی منچسترسیتی در اروپا که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رخ داد، شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه پپ گواردیولا از این تیم جدا خواهد شد اما نشریه انگلیسی «تایمز» حالا گزارش می‌دهد که این سرمربی اسپانیایی در دو فصل پایانی قراردادش هم در منچسترسیتی خواهد ماند و قصدی برای ترک این تیم ندارد.رودری بهترین بازیکن فصل لیگ قهرمانان شد.

به گزارش ایسکانیوز، گواردیولای 52 ساله که در سال 2016 هدایت منچسترسیتی را برعهده گرفت، تاکنون 14 قهرمانی در رقابت‌های مختلف برای این تیم به ارمغان آورده که پنج قهرماتی در لیگ برتر، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1185047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =