کتاب قابلیت نانو کامپوزیت مغناطیسی در کنترل سلول‌های سرطانی منتشر شد

سمیه رستم زاده منصور و محمد ضعیفی زاده بابلان کتاب قابلیت نانو کامپوزیت مغناطیسی سیس پلاتین در کنترل سلولهای سرطانی را با همکاری هانیه پورفرج منتشر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سمیه رستم زاده منصور از نویسندگان این کتاب و عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی گفت: به دلیل استقبال زیاد و کم نظیری که از طرف دانشجویان عزیز و سایر علاقمندان به علوم و فناوری نانو طی سال های اخیر بوجود آمده، برآن شدیم که کتاب حاضر را در زمینه­ ی استفاده از نانوذرات مغناطیسی به عنوان یک حامل موثر در بارگیری داروی سیس پلاتین در پنج  فصل تنظیم کرده و در اختیار علاقمند در زمینه دارورسانی قرار دهیم.

کتاب مدیریت مصرف انرژی و محیطی بیمارستان چاپ شد

وی ادامه داد: بطورکلی سیستم‌­های دارورسانی بر پایه فناوری نانو به سبب تغییر در روش داروسازی نوین، افزایش مدت زمان حضور دارو در جریان خون، کاهش سمیت و افزایش نیمه عمر دارو موجب بهبود چشمگیر در درمان­های دارویی شده ­اند. تمام این ویژگی­ها توسط انتقال هدفمند دارو میسر می ­شود که در این بین نقش نانو ذرات مغناطیسی به عنوان حامل­های دارورسانی به خاطر داشتن ویژگی­های منحصر به فرد علاوه بر ویژگی­های معمول در سایز نانو مواد پررنگ ­تر است­ که نشان دهنده ارزش بالقوه آن برای دارورسانی هدفمند در آینده نانوپزشکی برای معالجه سرطان و سایر بیماری ها می باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی اردبیل در خصوص مخاطبان کتاب قابلیت نانو کامپوزیت مغناطیسی سیس پلاتین در کنترل سلولهای سرطانی گفت: مطالعه این کتاب برای دانشجویان سالهای آخر کارشناسی و همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مرتبط با داروسازی توصیه می شود.

بر اساس این گزارش، کتاب قابلیت نانو کامپوزیت مغناطیسی سیس پلاتین در کنترل سلولهای سرطانی به شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده و به قیمت 1.000.000 ریال در کتابفروشی های معتبر در دسترس علاقمندان می باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1185417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =