ضرب و شتم پرسنل اورژانس خرم‌آباد توسط اوباش/ عاملان حمله دستگیر شدند

سرپرست اورژانس ۱۱۵ لرستان از ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان خرم آباد توسط اوباش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن آدینه‌وند ظهر امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها از ضرب و شتم پرسنل اورژانس این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حوالی ساعت یازده دیشب بیست و پنجم خرداد ماه، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد، که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم (گلدشت غربی) اعزام شد.

پسر جوان با ضربات چاقو در جنوب تهران به قتل رسید

وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و ۵ تا ۶ نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ لرستان ادامه داد: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند،که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش را دستگیر کردند.

وی با هشدار به کسانی که به واسطه رفتارهای هنجار شکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیرهای قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.

عاملان حمله به آمبولانس اورژانس در خرم‌آباد دستگیر شدند

نبی اله قاسمی در این رابطه گفت: حدود ساعت ۲۳ شب گذشته مأموران گشت نامحسوس این شهرستان در محدوده خیابان اِرَم گلدشت خرم آباد با چند نفر که با عوامل اورژانس ۱۱۵ درگیر شده بودند برخورد کردند که بلافاصله با اقتدار دو نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیر شدند.

قاسمی با اشاره به اینکه متهمان هم اکنون با تشکیل پرونده قضائی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: با تعامل مراجع قضائی تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر ادامه دارد.

وی با هشدار به هنجارشکنان تصریح کرد: پلیس بدون اغماض و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

سرپرست اورژانس لرستان هم گفت: پنج شنبه ۲۵ خردادماه پس از دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ لرستان، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم گلدشت اعزام شد که پس از اقدامات اولیه درمانی هنگام انتقال مصدوم یک خودروی پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند.

محسن آدینه وند افزود: حدود شش نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده می‌شوند و پس از درگیری فیزیکی با عوامل اورژانس آنها را مجروح می‌کنند و به آمبولانس آسیب می‌زنند.

وی گفت: یک نفر از اراذل و اوباش سوار آمبولانس شده و به دلیل سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به‌موقع پلیس دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

پایان پیام/

کد خبر: 1185623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =