دست رد سیلوا به پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها / مقصد بعدی ستاره پرتغالی منچسترسیتی کجاست؟

وینگر پرتغالی منچسترسیتی، پیشنهاد نجومی تیم‌های عربستانی را رد کرد و در نظر دارد در اروپا به فوتبالش ادامه بدهد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عطش عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌های فوتبال دنیا تمامی ندارد و ستاره پرتغالی منچسترسیتی یکی دیگر از ستاره‌هایی است که سعودی‌ها به دنبال جذب او هستند.

پاری‌سن‌ژرمن به‌دنبال جذب سیلوا از منچسترسیتی

به گزارش اتلتیک، سلیوا با یک پیشنهاد نجومی از سوی تیم‌های عربستانی روبرو شده است و در این باره مذاکراتی هم صورت گرفته است اما خبر می‌رسد وینگر پرتغالی سیتی قصد دارد این پشنهاد را را رد کند.

با این حال انتظار نمی‌رود سعودی‌ها از تلاش‌ برای به خدمت گرفتن بازیکن ۲۸ ساله پرتغالی دست بکشند زیرا در تابستان امسال به دنبال خریدهای مطرح بیشتری هستند.

به خصوص که انگولو کانته و ادوارد مندی قرار است از چلسی به لیگ عربستان بپیوندند و به جمع کریم بنزما و کریستیانو رونالدو اضافه شوند.

سیلوا تا سال ۲۰۲۵ با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما به دنبال جدایی از این تیم است.گفته می‌شود بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن هر دو علاقه‌مند به جذب سیلوا هستند و این هافبک ترجیح می‌دهد به بازی در اروپا ادامه دهد.

بارسلونا علاقه مند به جذب سیلوا در ژانویه بود اما نتوانست ۷۰ میلیون یورو مورد نیاز تامین کند، البته سیتی هم مخالف جدایی سیلوا در بین فصل بود.

سیلوا فصل گذشته نقشی حیاتی در قهرمانی منچسترسیتی داشت ودر ۵۵ بازی برای تیم پپ گورادیولا در تمام رقابت‌ها به میدان رفت و هفت گل و ۸ پاس گل به ثمر رساند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1186335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =