بمب نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا در مونیخ منفجر شد

بایرن مونیخ که بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی هنوز به دنبال یک شماره ۹ جدید است، با هری کین تماس گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدت‌ها از هری کین، مهاجم بلندقامت تاتنهام و تیم ملی انگلیس به عنوان شماره ۹ مدنظر بایرن مونیخ یاد می‌شد. سپس گفته شد این جابجایی کنسل است و کین به بایرن نخواهد رفت.

منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ در تلاش برای جذب طارمی

حالا در تازه‌ترین تحولات، یک پادکست که اخبار پشت پرده بایرن مونیخ را دنبال می‌کند، خبر داده است که گزینه هری کین برای بایرنی‌ها جذاب‌تر از بقیه مهاجمان است و نه تنها احتمال پیوستن او به مونیخ کنسل نشده، بلکه مدیران بایرن با او در تماس بوده‌اند.

کین فصل قبل در ۴۹ مسابقه برای تاتنهام ۳۲ گل زد و برآورد می‌شود که ارزش او در بازار نقل و انتقالات حدود ۹۰ میلیون یورو باشد. اما چون قرارداد این بازیکن ۲۹ ساله با تاتنهام تنها یک سال دیگر اعتبار دارد، قیمت او به شدت کاهش پیدا می‌کند.

البته هری کین تنها بازیکنی نیست که مونیخی‌ها از لیگ برتر پسندیده‌اند. آن‌ها بعد از ناکامی در جذب دکلان رایس، حالا کالوین فیلیپس ۲۷ ساله را از منچسترسیتی می‌خواهند.

فیلیپس سال گذشته در ازای ۴۹ میلیون یورو از لیدز به سیتی ملحق شد. با توجه به این که هافبک تیم ملی انگلیس زیر نظر پپ گواردیولا فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، احتمال این وجود دارد که باشگاهش را تغییر دهد. بایرن با شرکتی که ایجنت فیلیپس است، رابطه بسیار نزدیکی دارد و بنابراین احتمال این جابجایی بالا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1186598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =