توضیحات چمران درباره واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی

رئیس شورای شهر تهران در خصوص واردات اتوبوس های دست دوم خارجی به پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه امروز شورای شهر تهران به ریاست مهدی چمران برگزار شد.

توصیه عجیب عضو شورای شهر درباره ساختمان‌های ناایمن/ مردم چطور بیمارستان، خانه و محل کار را ترک کنند؟

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز گزارش 2 کمیسیون سلامت، محیط زیست و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا  در خصوص منطقه ۱۸ ارائه می شود و  در این جلسه اصلاحیه لایحه بهای خدمات آتش نشانی هم بررسی می شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد سازمان بازرسی و با توجه به حجم پرونده‌ها، به تعداد کمیسیون‌ها اضافه خواهد شد و 2  کمیسیون دیگر به کمیسیون ماده ۳۸ اضافه می‌شود.

چمران به حسابرسی های انجام شده اشاره کرد و گفت:حسابرسی‌های دوره قبل مدیریت شهری به اتمام رسید و گزارشات دوره خودمان از امروز آغاز می شود.

وی در بخش دیگر سخنانش در خصوص واردات اتوبوس کم کارکرد، گفت: ابتدا تلاش می کنیم که از اتوبوس های داخلی استفاده کنیم اما متاسفانه تا پایان سال 1401 که انتظار داشتیم 4000  هزار دستگاه اتوبوس تحویل بگیریم تنها بخش کمی تامین شد. به همین دلیل با وجود اکراه و با عدم اعتماد به استفاده از اتوبوس‌های کم کارکرد از دولت و مجلس مصوبه دریافت کردیم و دیگر مخالفت سازمان محیط زیست معنایی ندارد. 

به گفته چمران،  اتوبوس‌های برون شهری و وسایل نقلیه شخصی کم کارکرد نیز در این لیست قرار دارد. اتوبوس‌ها باید کمتر از 5 سال کار کرده و مطابق با استاندارد و پشتیبانی فنی ایران باشند.

وی با تاکید بر این موضوع که هیچ اصراری بر خرید اتوبوس از خارج به ویژه دست دوم نداریم، گفت: اما وقتی مردم گرفتار می‌شوند ناچار به خرید این اتوبوس‌ها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =