انحلال شورای شهر نسیم‌شهر به کجا رسید؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر استان تهران رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر داد اما رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور نیز بررسی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شورای دوره ششم نسیم‌شهر در طول دو سال از عمر خود ۹ عضو اصلی خود را به دلیل فساد مالی از دست داد و این دستگیری‌ها باعث شد شورا از حد نصاب افتاده و مسئولان شهرستانی و استانی طبق قانون به سمت انحلال شورا حرکت کنند که در نهایت شورای حل اختلاف استاتداری تهران رای به انحلال شورای نسیم‌شهر داد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری رئیس شورای نسیم‌شهر / متهم با تغییر چهره متواری شده بود

میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در خصوص آخرین وضعیت شورای شهر نسیم شهر اظهار داشت: با توجه به بازداشت اعضای شورای اسلامی شهر نسیم شهر به علت تخلفات و عدم رسمیت یافتن این شورا با توجه به تعداد نفرات، موضوع در هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر استان مطرح شد.

وی افزود: براساس مستندات هیئت رسیدگی به تخلفات شوراهای شهر استان رأی به انحلال شورای شهر نسیم شهر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در ادامه گفت: این رأی به هیات مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور منعکس خواهد شد و در صورت تأیید، استاندار تهران به عنوان قائم مقام شورای شهر ورود کرده و برای معرفی شهردار جدید اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =