ایلان ماسک با بودجه تسلا خانه شیشه‌ای برای خودش می‌سازد

وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع خود افشا کرد که ایلان ماسک از بودجه شرکت تسلا برای ساخت خانه‌ای شیشه‌ای در نزدیکی کارخانه گیگافکتوری آستین استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ وال‌استریت ژورنال اعلام کرد که ایلان ماسک برای این طرح که با نام مستعار «پروژه ۴۲» در تسلا شناخته می‌شود، میلیون‌ها دلار فقط برای شیشه‌های خاص آن هزینه کرده است. این موضوع حسابی در داخل شرکت جنجال به پا کرده است. کارمندان تسلا اکثرا به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و هیات مدیره شرکت نیز تحقیقاتی را در مورد ایلان ماسک آغاز کرده است. در صورت تائید، می‌توان نتیجه گرفت که این میلیاردر به سمت سبک زندگی پولدارها و خودنمایی در جامعه تغییر رویه داده است، زیرا تاکنون چندین بار در جاهای مختلف ادعا کرده است که روی کاناپه و زمین خوابیدن را به خوابیدن روی تخت مجلل ترجیح می‌دهد.

ایلان ماسک: تا ۶ ماه دیگر نورالینک روی انسان آزمایش می‌شود

منابع ناشناس فاش کردند که عملیات مخفی فرضی، شامل ساختن سازه‌ای با دیوارهای شیشه‌ای است. وال‌استریت گزارش داده که این خانه یک جعبه کاملا شیشه‌ای است که درونش اتاق خواب، حمام و آشپزخانه قرار گرفته است و از این نظر بسیار شبیه به فروشگاه اپل است. اما برخی منابع می‌گویند که این خانه یک شش‌ضلعی پیچ و تاب خورده خواهد بود.

با این حال، نتیجه این تحقیقات هنوز مشخص نیست، زیرا تسلا سال‌ها پیش بخش روابط عمومی‌اش را تعطیل کرده و ماسک هم هنوز در این مورد اظهارنظری نکرده است. با این ‌وجود، هیات‌ مدیره تسلا می‌خواهد نقش ماسک در این پروژه و همچنین این موضوع که کارگران تسلا زمان خود را صرف ساخت خانه کرده‌اند یا خیر نیز متوجه شود.

این اولین باری نیست که یکی از مدیران ارشد شرکت‌های فناوری به دلیل هزینه‌های شخصی مخفی زیر ذره‌بین قرار می‌گیرد. همین سال گذشته، شرکت متا تحقیق و بازجویی از شریل سندبرگ، مدیر اجرایی سابق خود را شروع کرده بود، زیرا گمان می‌رفت که از منابع شرکت سوءاستفاده کرده است. حتی شرکت متا بررسی این موضوع را شروع کرد که آیا سندبرگ از منابع شرکت برای برنامه‌ریزی مراسم ازدواجش استفاده کرده است یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =