پرونده امباپه بسته شد؛ او نه راهی رئال مادریدمی‌شود و نه هیچ باشگاه دیگری!

در باشگاه پاری سن ژرمن به این اطمینان رسیده اند که رئال مادرید در تابستان هیچ پیشنهادی برای خرید کیلیان امباپه ارائه نخواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رادیو مونته کارلو امروز ادعا کرد که پرونده کیلیان امباپه و جدایی او در تابستان را باید بسته دانست و او نه راهی رئال می شود و نه هیچ باشگاه دیگری.

۱۰ هافبک‌ میانی برتر فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ فوتبال اروپا

پس از اعلام اینکه امباپه قراردادش را تمدید نخواهد کرد، ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی، در مراسم معارفه لوئیس انریکه صراحتا گفت که این بازیکن دو هفته مهلت دارد. یا باید تمدید کند یا همین تابستان برود و غیرممکن است باشگاه او را رایگان در تابستان بعد از دست بدهند.

رادیو مونته کارلو امروز گزارش داد که امباپه به باشگاه اطلاع داده که تمدید نخواهد کرد و تحت هر شرایطی فصل بعد نیز در پی اس جی به فوتبال ادامه خواهد داد. از سوی دیگر باشگاه پاریسی مطمئن است که رئال برای ستاره فرانسوی هیم پیشنهادی ارائه نمی دهد و باشگاه دیگری نیز حاضر نیست برای امباپه که تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد بود، 200 میلیون یورو بپردازد. در واقع دو طرف چاره ای ندارند مگر اینکه با یکدیگر کنار بیایند. پی اس جی همه تلاش خود را خواهد کرد که در طول فصل پیش رو امباپه را برای تمدید متقاعد کند. آنها سال قبل ثابت کردند که در این امر تبحر خاصی دارند.

کد خبر: 1189574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =