ورود ۲۰۰ اتوبوس برقی به تهران تا پایان سال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس برقی در خط هفت در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد خط خواهد شد اعلام کرد که تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد تومان پول به شرکتهای تولید کننده داخلی اتوبوس پرداخت شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی علیزاده با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران در تشریح برنامه‌های آتی و اقدامات انجام شده در اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه به شهردار تهران قول داده بودیم تا مهرماه حداقل ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده را وارد ناوگان کنیم، گفت: متأسفانه از آنجایی که شرکت‌های طرف قرارداد به وعده‌های خود عمل نکرده بودند، به همین دلیل تعداد شرکتهای طرف قرارداد برای اورهال را بالا بردیم تا تعداد اتوبوس هایی که برای بازسازی قرارداد داشتند، کاهش یابد و در مجموع ۴۳۰ دستگاه در نظر گرفته شد.

اتوبوس‌های سه کابین در راه تهران

وی با بیان اینکه من تا امروز ۱۵۰۰ میلیارد تومان چک امضا و به تولیدکنندگان داخلی تحویل داده شده است، گفت: تا امروز حدود  ۲۸ هزار میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده ایم و امیدواریم هزار و ۴۰۰ دستگاهی که قول دادیم وارد ناوگان شود.

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس برقی در خط هفت در حال تست است و تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برقی وارد خط خواهد شد، گفت: در مهندسی خطوط نیز ۵۰۰ دستگاه مینی بوس خریداری کردیم و ۵۶ دستگاه اتوبوس را از خطوط خارج کرده و مینی بوس را جایگزین کردیم.

علیزاده با بیان اینکه سیاست این است که ساختار اتوبوسرانی روبه کوچک سازی می‌رود که گزارش عملیاتی آن ارائه خواهد شد، تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، خدمات به شهروندان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1189865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =