زمان ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی تا ۳۱ تیر تمدید شد

دبیرخانه هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از وجود ۲۱ هزار فرصت شغلی در این آزمون برای جذب در شرکت‌های دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری خبر داد و اعلام کرد: با توجه تقاضای کارجویان زمان ثبت‌نام آزمون تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هم‌زمان با استقبال گسترده کارجویان و افراد خواهان فرصت‌های شغلی بهتر از ثبت‌نام در این دوره آزمون، بیش از ۲۱ هزار شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی اقدام به شناسایی و جذب نیروی انسانی موردنیاز خود برای حدود ۲۱ هزار موقعیت شغلی در سراسر کشور از طریق آزمون می کنند.

جزئیات استخدام آموزگار/ انتخاب افرادی که خلق و خو و علاقه معلمی داشته باشند

داوطلبان می‌توانند جهت شرکت در این دوره آزمون که در هشت دسته شغلی و بیش از ۲۴۵ عنوان برگزار می‌شود، بر اساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، از فرصت استخدام در یکی از ۵۷۰۰ شرکت بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

این دسته‌های شغلی عبارت‌ هستند از: «مالی، اداری و حقوقی»، «مهندسی»، «هنر، رسانه و آموزش»، «مدیریتی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «بازاریابی و فروش»، «فنی و اجرایی»، و «فناوری اطلاعات».

بر اساس این گزازش، تمامی متقاضیان برای کسب اطلاع در مورد جزییات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان‌های محل برگزاری آزمون و... می‌توانند دفترچه راهنمای آزمون را از وبگاه رسمی آزمون به نشانی www.inre.ir دریافت و آن را با دقت مطالعه کرده و پس از آن نسبت به انتخاب و ثبت‌نام دسته‌های شغلی موردنظر خود اقدام کنند.

کد خبر: 1189948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =