واردات نهاده‌های دامی همچنان در مدار بلاتکلیفی/ معطلی ۷ کشتی‌ در لنگرگاه بندرامام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: تعداد کشتی‌های معطل در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) به ۷ کشتی رسیده و هنوز مشکلات اسناد ارزی آن‌ها حل نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حمید بدوی، در خصوص آخرین وضعیت واردات نهاده‌های دامی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: مشکلات اسناد ارزی کشتی‌های حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) هنوز حل نشده است و این کشتی‌ها در انتظار حل مشکلات برای ورود به بندر هستند.

بلاتکلیفی بیش از ۶۳ هزار تن گندم در بندر امام

وی افزود: در حال حاضر ۷ کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی (ره) در انتظار رفع مشکل اسناد ارزی هستند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: از حدود یک ماه گذشته مشکلات اسناد ارزی ۶ کشتی‌ حامل نهاده دامی حل نشده بود و اکنون تعداد کشتی‌ها به ۷ فروند رسیده و هنوز مشکلات آن‌ها برای پهلوگیری و تخلیه حل نشده است.

وی افزود: برای پهلوگیری و تخلیه این کشتی‌ها باید ارز موردنیاز تامین شود و سپس با دریافت اسناد ارزی، امکان پهلوگیری و تخلیه برای این کشتی‌ها فراهم خواهد شد.

بدوی بیان کرد: دستگاه‌های متولی در حال پیگیری موضوع هستند تا با تامین ارز مورد نیاز این کشتی ها، شاهد پهلوگیری و تخلیه این کشتی‌ها باشیم. این کشتی‌ها حامل محموله‌های نهاده‌های دامی ذرت، جو و کنجاله هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1189978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =