کسب مقام نایب قهرمانی دانشجوی دانشگاه آزاد در مسابقات نجات غریق کشوری

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد توانست در ماده پرتاب طناب مسابقات غریق نجات کشوری مدال نقره را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان در مسابقات کشوری نجات غریق در دو بخش استخری شامل ماده های ۲۰۰ متر با مانع، ۴ در ۲۵ متر حمل آدمک، ۴ در ۵۰ متر با مانع، ۵۰ متر حمل آدمک، ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی، ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی و تیوپ نجات، پرتاب طناب و در بخش ساحلی در دو سرعت ۹۰ متر، دو سرعت ۴ در ۹۰ متر و پرچم در ساحل، در جزیره کیش به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

رقابت های ماده پرتاب طناب مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور مردان با حضور ٢٥ نفر برگزار شد که در پایان این دوره از رقابت­ها، شهاب الدین طهرانی دانشجوی ترم پنجم رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد توانست رکورد ٠٠:١٢:٠٨ را ثبت کند و با کسب ٣٨ امتیاز مدال نقره این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

سید محمد حسینی و آرش آستانه از استان فارس با ثبت رکورد ٠٠:١١:٨٠ و کسب ٤٠ امتیاز در صدر قرار گرفتند و امیر صفایی و محمدامین صابر از استان سمنان با ثبت رکورد ٠٠:١٣:٥٢ و کسب ٣٢ امتیاز در رده سوم ایستادند.

به گزارش ایسکانیوز؛ نتایج این دوره از مسابقات یکی از ملاک‌های تاثیرگذار در دعوت ورزشکاران به اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی نجات غریق است و نفرات برتر با نظر اعضای کمیته فنی فدراسیون و مربیان تیم ملی به اردو دعوت می شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1190161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =