دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تعطیل است

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامیبا ابلاغ دستورالعملی از تعطیلی سازمان مرکزی، واحدها، مراکز آموزشی و مؤسسات تابعه دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تعطیلی ایام آخر هفته» را به رؤسای استانهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

براساس این دستورالعمل با توجه به موافقت هیأت دولت با پیشنهاد تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در سراسر کشور به علت گرمای بی سابقه هوا، بدین وسیله سازمان مرکزی، واحدها، مراکز آموزشی و مؤسسات تابعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایام مذکور (مورخ 1402/5/11 و 1402/5/12) تعطیل خواهند بود. 

بدیهی است کلاسهای آموزشی در بازه زمانی مزبور متعاقباً به صورت جبرانی با هماهنگی حوزه آموزشی واحدهای دانشگاهی برگزار خواهد شد. 

براساس بندهای این دستورالعمل حضور پرسنل حفاظت، تأسیسات و ... که به صورت شیفتی انجام وظیفه می کنند و ماهیت وظایف و نوع شغل آنان به گونه ای است که باید در محل کار حضور یابند، بلامانع بوده و حتی الامکان در یک ساختمان استقرار یابند. 

حضور پرسنل بهداشتی و درمانی و کادر بیمارستان ها حسب برنامه شیفتی و مقررات مربوطه و طبق نظر ریاست واحد دانشگاهی خواهد بود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1192196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =