قرارگاهی در وزارت علوم با همکاری سازمان بسیج اساتید تشکیل می‌شود

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: به زودی قرارگاهی در وزارت علوم به ریاست محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و دبیری سازمان بسیج اساتید تشکیل خواهد گرفت‌. وظیفه اصلی آن کمک به حکمرانی برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد رضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشستی که به مناسب روز خبرنگار با اصحاب رسانه در این سازمان برگزار شد، گفت: بنده وظیفه خودم می‌دانم این روز را به تمام خبرنگاران تبریک عرض کنم. در حال حاضر رسالت بزرگ روایت گری بر عهده خبرنگاران است. برخی خبرنگاران مانند محمود صارمی جان خود را در این راه گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

حمایت بسیج اساتید از پایان‌نامه‌ها تا سقف ۸ میلیون تومان

وی بیان کرد: مجاهدت های خبرنگاران در این چهار دهه باعث شد تا انقلاب اسلامی بتواند در مقابل تمام هجمه‌های دشمن ایستادگی کند. روایت‌گری در جهاد تبیین هم نقش مهمی دارد. بنابراین خبرنگاران نیز جهادگر محسوب می‌شوند. استاد جهادی باید ارتباط مناسبی با رسانه‌ها داشته و در عرصه جهاد همراه رسانه‌ها باشد.

رئیس سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: دایره و گستره انتشار اخبار باید روز به روز افزایش یابد تا رسانه‌های بیگانه نتوانند اذهان نوجوانان و جوانان را تسخیر کنند.

این استاد دانشگاه عنوان کرد: امید آفرینی و جهاد تبیین بزرگترین اهداف بسیج اساتید است که امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه به بهترین شکل انجام شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: چهره سازی و شناسایی استادان انقلابی و استفاده از تحلیل آنها در رسانه ها جزو وظایف اصلی بسیج اساتید است. تا کنون ۲۰ کارگروه در حوزه‌های مختلف با حضور استادان بسیجی شکل گرفته است. در این کارگروه‌ها موضوعات مختلف بررسی شده و پیشنهاداتی به سران سه قوه داده شده است.

وی افزود: علاوه بر این کارگروه‌ها، اندیشکده های بسیج اساتید نیز بسته‌های سیاستی مختلفی با موضوعات متعدد از جمله اقتصاد و سیاست خارجی منتشر کرده است.

مردانی خاطرنشان کرد: به زودی قرارگاهی در وزارت علوم به ریاست محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و دبیری سازمان بسیج اساتید تشکیل خواهد گرفت‌. وظیفه اصلی آن کمک به حکمرانی برای حل مشکلات کشور است.

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: علم و دانشگاه باید در خدمت دولت اسلامی باشد. این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استاد بسیجی بر اساس علم، دانش و تخصص و با انجام پژوهش‌های مختلف باید برای حل مشکلات کشور به ویژه حوزه صنعت پیشگام باشد.

به گفته مردانی، علم نافع باید در خدمت مردم باشد که استادان بسیجی در این مسیر نقش مهمی برعهده دارند. البته ما برای خدمت گذاری به مردم نیازمند همراهی دولتمردان نیز هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =