دروازه‎‌بان بایرن مونیخ به اینترمیلان پیوست

یان زومر، دروازه‎‌بان بایرن مونیخ، با امضای قراردادی سه ساله به اینتر میلان پیوست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، زومر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته راهی بایرن مونیخ شده بود تا جانشین مانوئل نویر شود که به دلیل مصدومیت شدید قادر به همراهی تیمش نبود.

بیشتر بخوانید:

ستاره تیم ملی انگلیس منچستریونایتد را به بایرن ترجیح‌ می‌دهد

بازگشت نویر به میادین باعث شد که او فرصت چندانی برای حضور در دروازه بایرن نداشته باشد و به همین دلیل تصمیم گرفت که پس از تنها چند ماه بازی در آلیانز آرنا از این باشگاه جدا شود. 

او از ابتدا در صدر فهرست اینتر برای جانشینی آندره اونانا که به منچستریونایتد پیوست قرار داشت و آن‌ها در نهایت موفق شدند با مدیران بایرن مونیخ برای نهایی کردن این انتقال به توافق برسند. 

این مذاکرات چند هفته ادامه داشت و در نهایت اینتر پذیرفت که مبلغ شش میلیون یورو تعیین شده در قرارداد زومر به عنوان بند فسخ را به بایرن پرداخت کند، اما این مبلغ را باید در طول دو سال به بایرن بپردازد. 

قرارداد این ملی‌پوش سوئیسی با اینتر سه ساله خواهد بود و او از فصل جدید قرار است به عنوان دروازه‌بان اول تیم سیمونه اینزاگی در دروازه قرار بگیرد. این بازیکن ۳۴ ساله پیش از این برای تست پزشکی راهی میلان شده بود و حالا قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا رساند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =