روابط عمومی نیازمند اقدامات تحولی است/ سیستم پاسخگویی دانشگاه در فضای مجازی باید تقویت شود

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روابط عمومی نیازمند اقدامات تحولی است تا دانشگاه را در جهت تحقق اهداف و پیاده سازی استراتژی های کلان یاری کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی واحدهای مراکز استان های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محسن مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مشهد، سید امیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیران روابط عمومی مراکز 31 استان دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

سید امیر محجوب مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست فعالیتهای مدیران روابط عمومی واحدها را مهم دانست و گفت: روابط عمومی نیازمند اقدامات تحولی است و می توانند با انجام فرایندهای مختلف، سازمان ها را در جهت تحقق اهداف و پیاده سازی استراتژی های کلان یاری کنند.

وی در این نشست با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از میزبانی واحد مشهد، به تبیین سیاست های کلان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و موضوعات اصلی روابط عمومی‌ها پرداخت.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به وضعیت دانشگاه در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فعالیتهای روابط عمومی در فضای مجازی از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا سیستم پاسخگویی دانشگاه به ویژه در فضای مجازی باید تقویت شود.

دکتر مرادی همچنین در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم و تبریک روز خبرنگار به مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال های اخیر به برکت مدیران شایسته و متعهد دانشگاه اقدامات خوبی در مجموعه استان خراسان رضوی انجام شده است و روابط عمومی‌ها نیز با ترویج و تبلیغ به ویژه در بخش اقناع داوطلبان اقدامات خوبی انجام داده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی ارتباط با جامعه مخاطب را با اهمیت دانست و تأکید کرد: بهترین شیوه مدیریت، مدیریت اقتضایی است که مدیران روابط عمومی با پتانسیل و توانمندی که دارند می توانند پاسخگوی مطالبه گری دانشجویان باشند. 

 وی با تشریح اقدامات و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون این دانشگاه دارای 17 واحد و مرکز دانشگاهی است که با برخورداری از  63 هزار دانشجو بخش عظیمی از بار آموزش عالی شرق کشور را به دوش می کشد.

 در ادامه این نشست هر یک از مدیران روابط عمومی  واحدهای مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه نقطه نظرات به بیان مسائل خود پرداختند.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1193093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =