خیز بایرن مونیخ برای جذب گلر پیشین منچستریونایتد

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد در رادار باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش گرده ورزشی ایسکانیوز، باشگاه بایرن مونیخ که به خاطر وضعیت فعلی مانوئل نویر در بازار نقل‌وانتقالات در تلاش برای یافتن دروازه‌بانی جدید است، پس از اینکه کپا آریسابالاگا به این تیم پشت کرد و به طور قرضی راهی رئال مادرید شد، حالا نظر خود را معطوف به جذب دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد کرده است. شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان در این باره خبر داد؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ حالا در نظر دارند تا نسبت به جذب داوید دخه‌آ اقدام کنند. مذاکرات بین طرفین در جریان است و مشکل اصلی دستمزد بالای این دروازه‌بان اسپانیایی است.

بیشتر بخوانید:

هری کین از دلیل انتخاب بایرن مونیخ پرده برداشت

طبق این گزارش؛ دخه‌آی 32 ساله در لیست خریدهای تابستانی بایرن مونیخ نبود، اما با تغییر نظر کپا و مصدوم شدن گرونیمو رولی (دروازه‌بان آژاکس که در رادار بایرن بود) حالا اوضاع تغییر کرده و بایرنی‌ها او را به عنوان گزینه‌ای جدی در نظر دارند. دخه‌آ که در این تابستان به حضور 12 ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد، پیشنهادهایی از عربستان و لیگ MLS دارد. بایرن مونیخ می‌خواهد این هفته تصمیم نهایی در خصوص انتخاب دروازه‌بان جدید را بگیرد.

مانوئل نویر که اخیراً تحت عمل‌ جراحی جزئی دیگری برای برداشتن یک قطعه فلزی (پیچ) از استخوان نازک‌ نِی ساق پای راست خود قرار گرفت، بازگشتش به مستطیل سبز به تعویق خواهد افتاد. این دروازه‌بان 37 ساله اواسط آذر ماه (دسامبر 2022) هنگام اسکی کردن دچار شکستگی از ناحیه ساق پا شد، از آن موقع برای باوایایی‌ها بازی نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =