منصوریان: ۳ بازیکن ۱۰ میلیون دلاری در تیم داریم!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ۳-۲ بازیکن ما ۱۰ میلیون دلاری هستند و به‌صورت ریزبینانه روی این نفرات در رده پایه کار می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته دوم لیگ برتر گفت: یک دربی کوچک داریم و می‌توان آن را دربی خوزستان نامید. هفته گذشته بازی تیم ویسی برابر استقلال را تماشا کردم و به نظرم صنعت نفت خیلی سرحال، خوب و نترس بازی می‌کرد. این تیم پس از دریافت گل اول، هجومی بازی کرد و به‌خاطر نترس بودن گل‌های دوم و سوم را خورد.

بیشتر بخوانید:

 مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان شاگرد منصوریان شد

وی با تمجید از سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: عبدالله ویسی دوست بسیار خوب من است و به دیده احترام به او نگاه می‌کنم. ویسی زحمات زیادی برای استقلال خوزستان و فولاد کشیده است. از مسئولان زمین‌هایی که روی آن تمرین و بازی می‌کنیم، تشکر می‌کنم که زمین‌ها را فوق‌العاده خوب آماده کردند. زمین‌ها شرایط بسیار خوبی داشت و شرایط سخت‌افزاری فولاد برای من که به سخت‌افزار اهمیت می‌دهم، قابل احترام است.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیم‌های قبلی خودش، با وجود بالا بودن میانگین سنی فولاد گفت: این مسئله را در بازی‌های دوستانه اثبات کرده‌ام. خروجی‌های زیادی داشتیم و برخی از نفراتی را که می‌خواستیم حفظ کنیم، بالای 30 سال بودند. اکنون 17 بازیکن جوان و نوجوان کنار بزرگسالان تمرین می‌کنند. این نوید را می‌دهم که امسال، رکورد جوان‌ترین بازیکن لیگ توسط دو بازیکن ما شکسته می‌شود.

«17 امین حزباویِ آماده داریم.»، منصوریان ضمن بیان این جمله گفت: مطابق برنامه‌ای که به باشگاه دادم و با جلساتی که خواهیم داشت، شکل تیم‌های پایه را تغییر می‌دهیم و جوانان را رفته‌رفته به تیم اصلی منتقل می‌کنیم. به مدیران باشگاه قول دادم تا زمانی که در فولاد هستم، تجربه بازیکنان را به‌گونه‌ای افزایش دهیم و آنها را به روشی به تیم اضافه کنیم که بازیکنان زیادی از جنس حزباوی داشته باشیم.

وی با اشاره به استعدادهای سرشار رده‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان عنوان کرد: واژه خوب در خوزستان معمولی است؛ ما سه چهار بازیکن فوق‌العاده خوب داریم. دو - سه بازیکن ما 10 میلیون دلاری هستند و به‌صورت ریزبینانه روی این نفرات در رده پایه کار می‌کنیم. این‌ها باید در کلاس زبان بنشینند و بر درس آنها نظارت می‌کنیم. آنها را به دانشگاه‌های فنی یا علمی - کاربردی می‌آوریم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه فولادی‌ها کارشان را دیر آغاز کردند، گفت: باید تیم را به همین شکل نگه داریم، اما ممکن است در هفته‌های اخیر بازیکن 16 ساله ما وارد زمین شود؛ حتی برای 10 دقیقه. نوید 6-5 بازیکن با ارزش 5 تا 10 میلیون دلار به فوتبالدوستان خوزستانی می‌دهم. البته باید مراقب زندگی آنها باشیم و اگر این نفرات سُر بخورند، هم ما مقصر هستیم، هم باشگاه و هم خودشان.

منصوریان در پایان این نشست خبری اظهار داشت: از شما خبرنگاران خیلی تشکر می‌کنم. نشست امروز از معدود نشست‌های خبری بود که با یک سوال تمام شد! روز سختی خواهیم داشت و از شما می‌خواهم برای ما دعا کنید. فردا استارت روش جدیدی از فوتبال بازی کردن در زمین می‌بینید؛ روشی که شاید تیمی در سال‌های اخیر بازی نکرده و برای اولین بار در باشگاه فولاد آزمایش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =