درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد شهرکرد در جشنواره ملی قرآن وعترت (ع)

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در جشنواره ملی قرآن وعترت (ع) خوش درخشیدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیست وهفتمین دوره جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی قرآن وعترت (ع) ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کشور همزمان با مسابقات سراسری کتبی و شفاهی از مهر سال 1401 تا مرداد 1402 برگزار شد.

سعید بقایی دبیر شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در این جشنواره تعداد 40 نفر دانشجو 20 نفر استاد و 20 نفر کارمند آثار هنری، پژوهشی، ادبی و فن آوری خود را در سایت جشنواره ثبت و کد تایید دریافت کردند.

بقایی افزود: داوری آثار ارسال شده به  این جشنواره توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و میزبانی واحد تبریز از بهمن ماه سال 1401 آغاز و مرداد ماه 1402 به پایان رسید.

وی بیان کرد: پس از داوری، آثار برگزیده و برتر در سطح کشور به جشنواره ملی و داوری مجدد ارسال شد.

دبیر شورای قرآن و عترت (ع) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد اظهار کرد: جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) با حضور دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، علوم پزشکی و فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در ارومیه برگزار و از مدال آوران برتر قدردانی شد.

بقایی عنوان کرد: پس از داوری آثار، تورج خسروی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد رتبه دوم نقد کتاب (پژوهشی) و فاطمه شایسته دانشجوی مقطع دکتری تخصصی حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد رتبه سوم تولیدات رسانه‌ای (فن آوری) را به خود اختصاص دادند.

وی یکی از روش‌های تشویق جوانان به فعالیت‌های قرآن و عترت(ع) را تشویق از روش استعدادهای هنری خصوصا ذوق هنری قشر جوان دانشجو و استفاده از ظرفیت هنری استادان و کارمندان دانست و گفت: امید است این امر نیز در اولویت فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1194745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =