مارتینز سرمربی فولاد خوزستان شد

قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی تیم اهوازی باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از بررسی فنی گزینه های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفت‌وگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ جلسه مشترک حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با خوان ایگناسیو مارتینز برگزار و پس از دست یابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با این مربی امضاء شد.

بیشتر بخوانید:

فرصت طلایی نقل و انتقالات برای فولاد خوزستان از دست رفت

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می توان به هدایت تیم های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده کند.

پایان پیام/

کد خبر: 1197118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =