ارسال نمرات آزمون استخدام آموزگاری به سازمان سنجش/ نتایج به‌زودی اعلام می‌شود

مدیر پروژه آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از داوطلبان بابت تأخیر چند روزه در اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: نمرات ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری برای سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شده و به زودی نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سجاد صدیقی علت تأخیر در اعلام نتایج را تأیید صحت فرایند آزمون توسط ناظر یعنی سازمان اداری و استخدامی کشور دانست و اظهار کرد: با توجه به تغییرات جدی، جدید بودن و طراحی دانش پایه برای اولین بار در آزمون استخدامی آموزگاری امسال در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری، برگزاری و جمع بندی این آزمون، زمان بیشتری را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: 

رتبه ۶۵ درصد معلمان بعد از اعتراض تغییر کرد/ اعلام تمامی رتبه‌ها تا نیمه مهرماه

وی افزود: تمام تلاش ستاد اجرایی آزمون استخدامی آموزگاری وزارت آموزش و پرورش بر این بود که ارزیابی تکمیلی امسال علی‌رغم تغییرات جدی خود، به بهترین شکل ممکن و عادلانه، برگزار شود.

لازم به ذکر است که وی زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری را در پایان نیمه اول شهریورماه عنوان کرده بود.

آزمون استخدام آموزگار هشتم اردیبهشت امسال با رقابت ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر برگزار شد و پذیرفته‌شدگان مراحل مصاحبه و گزینش را هم طی کردند.

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار است ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، 2 هزار و ۳۳۲ آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب شوند که در مجموع ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری جذب خواهند شد.

هرچند که صادق ستاری معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ۱۱ شهریور درباره زمان اعلام نتایج نهایی آزمون آموزگاری گفت نتایج نهایی داوطلبان استخدام آموزگاری در این هفته اعلام می‌شود اما این اعلام نتایج با تاخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1197267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =