رضا آزاد معاون امور روابط عمومی و حوزه وزارتی شد+ سوابق

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رضا آزاد را به عنوان معاون امور روابط عمومی و حوزه وزارتی منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رضا آزاد را به عنوان معاون امور روابط عمومی و حوزه وزارتی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید:

عزم جدی وزارت علوم برای اشتغال‌زایی و افزایش مهارت

 زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به رضا آزاد آورده است؛ لازم است ضمن هماهنگی با مدیرکل محترم حوزه وزارتی در تمشیت و پیش‌برد امور محوله و کمک به دستیابی به اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های آن حوزه هماهنگی و همکاری شایسته مبذول نمایید.

وزیر علوم، همچنین بازتاب رسانه‌ای و دقیق برنامه‌های ارائه‌شده خود به مجلس شورای اسلامی را از وی خواستار شده است.

شایان ذکر است، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ندا شفیعی، معاون سابق امور روابط عمومی، وی را به عنوان "دستیار وزیر در امور مستندسازی و تجربه‌نگاری" منصوب کرد.

گفتنی است، رضا آزاد (زاده شیراز - ۱۳۶۵)دانشجوی دکترا در رشته علوم سیاسی با گرایش مسائل ایران (در مرحله دفاع) از دانشگاه امام صادق (ع) است. وی نفر اول آزمون دکترای دانشگاه امام صادق (ع) در سه گرایش مسائل ایران، جامعه شناسی سیاسی و اندیشه سیاسی بوده است. خبرنگار برتر در خبرگزاری فارس و دبیر و سردبیر برنامه تلویزیونی بدون توقف از شبکه سه، مدیر بخش پژوهش بنیاد مکتب شهید سلیمانی، مدیرگروه مستندسازی مدیریت دانش در دفتر رئیس‌جمهور، مدیر مستندسازی و مدیریت دانش حوزه ریاست قوه قضائیه و دبیر سرویس تاریخ پایگاه خبری تحلیلی سایت مشرق، مسئول و عضو اتاق فکر دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابقی است که آقای آزاد در کارنامه کاری خود داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =