زمان فروش متری مسکن در بورس مشخص شد

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن از فروش متری مسکن در بورس از ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در جمع خبرنگاران گفت: فروش متری مسکن در بورس را از سه سال گذشته آغاز کردیم و برای اجرای این طرح سازمان بورس باید تاییدیه دهد که منتظر ابلاغ سازمان بورس هستیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن با کنترل نرخ زمین به تعادل می‌رسد / تاثیر مثبت طرح نهضت ملی مسکن بر بازار به شرط تداوم

وی اضافه کرد: اولین فروش متری مسکن سه ماه پس از ابلاغیه سازمان بورس آغاز خواهد شد و تاکنون تجربه فروش متری مسکن در کشور را نداشتیم و تا یک ماه آینده سازمان بورس ابلاغیه سازمان بورس را صادر خواهد کرد.

جواهری تفتی بیان کرد: شرکت سرمایه گذاری مسکن علاوه بر ساخت و تولید انبوه مسکن، در حوزه توسعه مهندسی و کیفیت بخشی به صنعت ساختمان نیز ورود کرده است و این امر مهم در اولویت شرکت است.

وی تاکید کرد: موضوع ایمنی ساختمان از روندهای مهم صنعت ساختمان در راستای حفظ منابع انسانی، محیط زیست و اقتصاد پروژه‌های ساختمانی است قطعاً توجه به مسائل مربوط به ایمنی محیط کار، سلامت و بهداشت کارکنان پروژه، موضوع مربوط به فعالیت‌های ساختمانی و همچنین رعایت الزامات ایمنی ساخت را ضروری می‌کند.

زمانی که فرد یک متر از واحد مسکونی را خریداری می‌کند افراد در زمان تحویل پروژه نیز همان یک متر به خریدار تحویل می‌شود فارغ از اینکه با چه قیمتی این سهام را خریداری کرده و قیمت مسکن چه تغییری کرده‌ است و قیمت‌ها به عوامل مختلفی مانند هزینه ساخت، زمین، تجهیزات محاسبه می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1200086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =