بازگشت لیونل مسی به بارسلونا؛ شایعه یا واقعیت؟

شایعه بازگشت لیونل مسی به بارسلونا دوباره شنیده می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ لیونل مسی پس از اینکه ۵ بازی از ۶ بازی گذشته اینتر میامی را به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ از دست داد، شنبه به میادین بازگشت و ۳۵ دقیقه مقابل اف‌سی سینسیناتی به میدان رفت اما بازگشت فوق‌ستاره نیز نتوانست مانع حذف میامی از رقابت‌ها شود و صورتی‌پوشان پس از باخت ۱-۰ از صعود به پلی آف MLS باز ماندند.

بیشتر بخوانید:

تشدید نگرانی‌ها درباره لیونل مسی

مسی در این بازی رنگ و بوی مهاجم قبل از مصدومیت را نداشت و فقط دو ضربه آزاد برای تیمش زد که هیچ کدام راهی به دروازه نداشت. آرژانتینی از بند مصدومیت رها شده اما روند تأثیرگذاری‌اش در مهم‌ترین بازی این تیم قطع شد. جراردو تاتا مارتینو، سرمربی تیم گفت: «او مدت زیادی از میادین به دور بوده و برای همین دقایق زیادی به او بازی ندادم.»

اسطوره ۳۶ ساله آرژانتینی در شش بازی گذشته فقط ۳۷ دقیقه مقابل سینسیناتی برای میامی به میدان رفت و یاران او در ۵ بازی قبل بدون حضور این ستاره فقط یک بار موفق به پیروزی مقابل حریفان شدند. لئو بعد از این ناکامی راهی آرژانتین ‌شد تا تیمش را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی همراهی کند. قهرمان جام جهانی در روز پنجشنبه و قبل از سفر به پرو، یک بازی خانگی مقابل پاراگوئه خواهد داشت.

حماسه مسی برای هواداران فوتبال همچنان ادامه دارد، این بازیکن پس از جدایی از بارسلونا در تابستان ۲۰۲۱، به پاری سن ژرمن پیوست و سپس با امضای قراردادی با اینترمیامی در آمریکا، ماجراجویی هیجان‌انگیزی را آغاز کرد. با این حال، اکنون شایعاتی وجود دارد که ممکن است لیونل مسی پس از پایان فصل MLS و با توجه به قانون این لیگ در مورد بازیکنان تیم‌های ناکام در رسیدن به پلی‌آف، با قراردادی قرضی به بارسلونا برگردد.

داستان از آنجایی شروع می‌شود که قرارداد مسی با بارسلونا در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید و زمانی که باشگاه کاتالانی به دلیل مسائل مالی نتوانست قرارداد او را تمدید کند، این بازیکن به پاری‌سن‌ژرمن رفت و دو سال را در آنجا گذراند و پس از پایان قراردادش بار دیگر بازیکن آزاد شد.

از آن زمان، شایعاتی مبنی بر مذاکرات مسی و پدرش در مورد احتمال بازگشت به نیوکمپ با بارسلونا منتشر شد. با این حال، او یک چالش کاملاً جدید را انتخاب کرد و به ایالات متحده رفت تا به اینتر میامی بپیوندد. مسی در دوران حضورش در این باشگاه آمریکایی، بار دیگر نشان داد که هنوز تمام نشده است و سن و سال مانع درخشش او نمی‌شود. مسی که الهام‌بخش راه میامی برای رسیدن به قهرمانی بود اما حالا با یک شکست غیرمنتظره در بدترین زمان ممکن با آینده نامعلومی روبه‌رو است. بعد از حذف میامی و از آنجایی که قرار است بازی‌های لیگ از اکتبر تا فوریه تعطیل باشد، مسی مدت زمان زیادی دور از میادین خواهد بود.

همین موضوع باعث شده که شایعات در مورد بازگشت احتمالی او به صحنه اروپایی به سرعت در رسانه‌ها پخش شود. در گذشته ستارگان زیادی مانند دیوید بکام، تیری آنری و رابی کین با شرایط مشابه مسی به اروپا بازگشتند و تعطیلات خود را بار دیگر در سطح اول اروپا پشت سر گذاشتند.

خورخه ماس، مالک مشترک اینترمیامی قول داده که به مسی این فرصت را بدهد تا به شیوه‌ای مناسب‌تر با بارسلونا خداحافظی کند. با این حال، خبرگزاری اسپورت کاتالان در آخرین گزارش‌های خود اعلام کرده باشگاه کاتالانی هنوز هیچ مذاکره‌ای در مورد بازگشت قرضی این بازیکن انجام نداده و فعلاً تمام خبرها در حد شایعه و گمانه‌زنی است.

بنابراین عدم اطمینان در مورد آینده لیونل مسی و اینکه آیا او بار دیگر پیراهن بلوگرانا را خواهد پوشید باعث شده تا طرفداران فوتبال در سراسر جهان مشتاقانه منتظر پایان این داستان جذاب باشند.

منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1201277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =