اعتبار ویژه پژوهانه به همه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها پرداخت می‌شود

معاون اداری مالی وزارت علوم از پرداخت اعتبار ویژه پژوهانه به تمام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها خبرداد و گفت: این اعتبار مجزا از پژوهانه پرداختی دانشگاه‌ها است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی خطیبی معاون اداری مالی وزارت علوم در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های سراسر کشور اعلام کرد: احتراماً با عنایت به برنامه‌های دولت مردمی و در راستای حمایت و پشتیبانی از تحقیقات و پژوهش‌های اساتید دانشگاه‌ها و با توجه به دستور مقام عالی وزارت در این خصوص مقرر شده‌است به تمام اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها اعتبار ویژه پژوهانه اختصاص داده شود که مجزا از پژوهانه پرداختی دانشگاه‌ها است.

بیشتر بخوانید:

آغاز ساخت واحدهای مسکونی دانشگاهیان از بهمن ماه

بر این اساس دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها حداکثر تا روز گذشته ۱۳ آبان ۱۴۰۲ فرصت داشتند نسبت‌به ورود اطلاعات یا بروزرسانی اطلاعات قرارداد پرسنلی اعضای هیات علمی در سامانه آموزش عالی ساعا (HES ) بخش مربوط به قرارداد پرسنلی اقدام گردد.

همچنین در این نامه عنوان شده بود بدیهی است عدم ارائه اطلاعات در فرصت تعیین‌شده منجر به محرومیت اعضای هیات علمی آن دانشگاه پژوهشگاه از دریافت پژوهانه ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =