آخرین وضعیت واگذاری برخی از واحدهای پیام نور به فنی‌وحرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای درباره واگذاری برخی از واحدهای دانشگاه پیام نور در برخی از استان‌ها به این دانشگاه گفت: این موضوع سیاست برنامه هفتم بوده و بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عرفان خسرویان با اشاره به آخرین وضعیت آمایش آموزش عالی گفت: بحث آمایش آموزش عالی و برنامه هفتم توسعه دو موضوع مهم بحث فنی و حرفه ای است.

بیشتر بخوانید:

توسلی: بی‌ثباتی در حوزه دانشگاه پیام نور از طرف وزارت علوم قابل قبول نیست

وی ادامه داد: درحال حاضر بحث آمایش دردانشگاه فنی و حرفه ای در حال انجام است و منتظر هستیم سیاست برنامه هفتم نیز اصلاح شود و آمایش با برنامه هفتم تطابق پیدا کرده و تکمیل شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای درباره واگذاری برخی از واحدهای بدون استفاده دانشگاه پیام نور در برخی از استان ها به این دانشگاه گفت: باتوجه به اینکه این موضوع سیاست برنامه هفتم بوده، جلساتی در این خصوص برگزار و مقدماتی برای این قضیه انجام شده است که بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی می شود.

وی درباره راه اندازی شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی گفت: در راستای توافق بین میز وزارت خارجه ایران و مالی و پیرو سفر وزیر علوم مالی به کشور ایران بحث تاسیس فنی و حرفه ای مطرح شد و فضای فیزیکی امکانات لازم راه اندازی آن در مالی آنجا تخصیص داده شد.

خسرویان افزود: قرار شد رشته ها و نحوه برنامه مشترک آموزشی بین دو کشور طراحی و تدوین شود تا فرصت مقتضی شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی افتتاح شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1205611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =