دشمن قصد دارد به فضای دانش‌بنیان لطمه وارد کند

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از مواردی که دشمن قصد خدشه وارد کردن به آن را دارد لطمه زدن به فضای دانش‌بنیان و پویای موجود است چرا که می‌داند این مسأله جزء یکی از نقاط قوت اصلی کشور است و می‌تواند ایران اسلامی را به اوج برساند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد محمدعلی‌نژاد معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در بازدید از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: طی سال‌های اخیر دشمن با برنامه‌ریزی‌های متعدد درصدد بوده تا در میان جامعه دانشگاهی، نخبگان و قشر فرهیخته نفوذ کرده و دوگانگی و تشنج را به وجود آورد که برای تحقق اهداف شوم دست به نشر اکاذیب و حربه‌های دیگر نیززده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر علوم به ناهنجاری در یک جشن فارغ‌التحصیلی

وی افزود: خوشبختانه جامعه نخبگانی کشور با بهره‌گیری از علم و عمل خود همه توطئه‌ها را خنثی کرده و مانع موفقیت آن‌ها شده‌اند.

به گفته محمدعلی‌نژاد؛ یکی از مواردی که دشمن قصد خدشه وارد کردن به آن را دارد لطمه زدن به فضای دانش‌بنیان و پویای موجود است چرا که می‌داند این مسأله جزء یکی از نقاط قوت اصلی کشور است و می‌تواند ایران اسلامی را به اوج برساند.

وی تصریح کرد: سیستان وبلوچستان دارای ظرفیت‌های متعددی است که بنا داریم بر اساس زنجیره ارزش و اسناد آمایش سرزمینی، نگاه‌های ملی بیشتری به سمت این استان معطوف شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم ادامه داد: واگذاری دبیرخانه ملی به سیستان و بلوچستان یکی از مواردی است که پس از تصمیم‌گیری نهایی شامل حال استان خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر رشد و توسعه چشم‌گیری داشته و امروز یکی از برترین پارک‌های کشور است و باید با نگاه ویژه به پارک استان در جهت تکثیر مراکز رشد و نوآوری در شهرستان‌های استان نیز تلاش کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =