وزیر دفاع از مراحل تست‌های پروازی جت آموزشی یاسین بازدید کرد

وزیر دفاع در بازدید از مراحل آزمون های پروازی جت آموشی یاسین با بیان اینکه خلبانانی که با این هواپیما آموزش داده شوند، قابلیت پرواز با جنگنده‌های نسل جدید را دارند، تاکید کرد: ماموریت اصلی یاسین کاهش مدت و افزایش کیفیت آموزش های خلبانی است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از مراحل آزمون های پروازی جت آموزشی یاسین با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های نیروهای مسلح در راستای ارتقای آموزش خلبانی، تسلط بر انواع هواپیماهای جنگنده کلاس های مختلف است، افزود:این هواپیمای آموزشی با حمایت کامل وزارت دفاع به زودی در حوزه آموزش خلبانان کشور مورد بهره برداری قرار گرفته و به تولید انبوه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

امیر آشتیانی: جت آموزشی یاسین به‌زودی پرواز خواهد کرد

امیر آشتیانی با بیان اینکه خلبانانی که با این هواپیما آموزش داده شوند، قابلیت پرواز با جنگنده‌های نسل جدید را دارند، تاکید کرد: هواپیمای یاسین باعث کاهش مدت زمان آموزش های خلبانی و ارتقای این چرخه می‌شود.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه می توان از این هواپیما در پشتیبانی نزدیک هوایی نیز استفاده کرد، اظهار داشت: یاسین قادر خواهد بود تا از انواع تسلیحات با هدایت اپتیکی و حرارتی در ماموریت‌های پشتیبانی نزدیک هوایی استفاده کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =