ژاوی: وضعیت بارسلونا نگران‌کننده شده است

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست مقابل آنتورپ در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نسبت به وضعیت بارسا ابراز نگرانی کرد!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بارسلونا در آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، برابر آنتورپ ۳ بر ۲ شکست خورد تا با وجود صعود آبی‌اناری‌ها به عنوان تیم اول گروه H، نگرانی‌ هواداران این تیم برای ادامه کار شاگردان ژاوی هرناندز در یو.سی.ال و لالیگا بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب توخل به جذب مدافع بارسلونا

ژاوی پس از شکست مقابل آنتورپ گفت: نگران هستم و این طبیعی است. ما نتایج بدی داشته‌ایم. باید انتقادپذیر باشیم. حریف موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد می‌کند و این هزینه زیادی برای ما دارد. نکته مثبت این است که ما در مرحله یک هشتم نهایی هستیم.

ژاوی: وضعیت بارسا نگران‌کننده است/ باید به فوتبال خوب برگردیم

وی با اشاره به شرایط ویژه بارسا در فصل‌های اخیر گفت: ما در حال سپری کردن روزهای سختی هستیم، اما اکنون به یک هشتم نهایی رسیدیم که یکی از اهدافی بود که در ابتدای فصل تعیین کردیم.

ژاوی با بیان اینکه روز دوشنبه در جریان قرعه‌کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بارسلونا در سید یک قرار خواهد داشت، اضافه کرد: باید به تیمی که تکالیف خود را انجام داده است تبریک بگوییم. با این حال، باید به فوتبال خوب خودمان بازگردیم.

حال باید دید که آیا بارسا می‌تواند «فوتبال خوبی» که ژاوی می‌خواهد را در بازی روز شنبه برابر والنسیا در لالیگا ارائه کند یا این تیم با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۳، بیشتر در بحران فرو می‌رود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1210958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =