طوفان‌ الاقصی| درگیری شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در مرکز غزه

تداوم درگیری‌ها در غزه و یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، کشته و زخمی شدن صهیونیست ها در شمال غزه و تماس بایدن و نتانیاهو درباره ادامه جنگ، از جمله مهمترین تحولات بامدادی روز ۷۹ طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه همزمان با تداوم حملات به نوار غزه، به مناطق مختلف در کرانه باختری یورش برده و ستونی از خودروهای نظامی را راهی این منطقه کرده است.

بیشتر بخوانید:

طوفان‌ الاقصی|بمباران منازل مردم در رفح و خان‌یونس/ یورش نظامیان صهیونیست به چند منطقه در کرانه باختری

گردان‌های القسام حماس اعلام کرد که در درگیری با نظامیان متجاوز متجاسر صهیونیست در محور شمال نوار غزه توانسته است شماری از آن‌ها را از پای درآورده و یا زخمی کند.

مهمترین تحولات بامدادی هفتاد و نهمین روز از عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

حزب الله از شهادت نیروی خود خبر داد

حزب الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که حسین ابراهیم سلامه، در راه دفاع از قدس در اثر حملات رژیم اسرائیل به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

کشته شدن نظامیان صهیونیست در درگیری با گردان‌های القسام

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس دقایقی پیش طی بیانیه‌ای از درگیری‌های مسلحانه شدید بین رزمندگان نخود با نظامیان رژیم اسرائیل در محور بین جبالیا و المعسکر واقع در شمال نوار غزه خبر داد.

بر اساس این بیانیه، نیروهای مقاومت فلسطین، در حال مقابله با نیروی های صهیونیست مجهز به خودروها و تجهیزات نظامی به وسیله آر.پی.جی‌های یاسین ۱۰۵ و خمپاره های تی.بی.جی هستند.

رزمندگان مقاومت کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان متجاوز را تأیید کردند. نظامیان صهیونیست برای درخواست کمک فریاد می‌زدند.

درگیری شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در مرکز غزه

منابع خبری فلسطینی همچنین از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در منطقه المغراقه در مرکز نوار غزه خبر دادند.

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و درگیری در طول‌کرم

نظامیان رژیم اسرائیل بامداد امروز یکشنبه به چند منطقه در کرانه باختری یورش بردند که در منطقه طولکرم، با مقاومت نیروهای مبارز فلسطینی در این منطقه روبه‌رو شدند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

جوانان فلسطینی در این منطقه برای مقابله با متجاوزین، اقدام به آتش زدن لاستیک‌های خودرو در محورهای حرکت صهیونیست‌ها کرده‌اند.

تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو با محوریت غزه و آزادسازی اسرای صهیونیست

کاخ سفید آمریکا اعلام کرد که جو بایدن، رئیس جمهور این کشور و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل طی تماس تلفنی درباره جنگ علیه غزه و اهداف و مراحل این جنگ رایزنی کردند.

بر اساس بیانیه، بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی گویا بر نیاز ضروری به حمایت از غیرنظامیان از جمله کادر پزشکی تأکید کرده است. آن دو همچنین در مورد اهمیت تضمین آزادسازی اسرای باقیمانده رایزنی کرده‌اند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1212241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =