مدافع منچستریونایتد به رئال‌ برمی‌گردد؟

در حالی که صحبت از بازگشت واران به رئال‌مادرید مطرح شده اما این باشگاه هیچ مذاکره‌ای با او نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رئال مادرید در این فصل پس از مصدومیت ادر میلیتائو و اخیراً دیوید آلابا در بخش دفاعی به موقعیتی ناپایدار تبدیل شده است. با باقی ماندن ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر به عنوان تنها دو گزینه مناسب در خط دفاع مرکزی، باشگاه به شدت به دنبال یک مدافع جدید در بازار است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ‌سازی خرید ناموفق بارسلونا در مادرید

در حالی که رئال مادرید به فکر جذب یک مدافع جدید در نقل و انتقالات ژانویه است، اخیرا نام رافائل واران در محافل رسانه‌ای مطرح شده است. به نظر می‌رسد مدافع سابق رئال مادرید آماده پیوستن به این باشگاه در ژانویه خواهد بود، اگرچه بایرن مونیخ نیز به جذب او علاقمند است.

با این حال طبق گفته فابریزیو رومانو، رئال مادرید هنوز علاقه‌ای به رافائل واران نشان نداده و در واقع کهکشانی‌ها در حال مذاکره با واران یا منچستریونایتد برای خرید احتمالی این بازیکن فرانسوی در ژانویه نیستند.

این اتفاق حتی پس از گمانه زنی‌های مجدد در مورد بازگشت احتمالی واران به برنابئو رخ داده چرا که این مدافع به دنبال راهی برای خروج از اولدترافورد است.

واران تابستان ۲۰۲۱ با مبلغی در حدود ۴۰ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. او در طول دو سال و نیم حضور خود در اولدترافورد، در ۷۷ مسابقه حضور داشت اما در این فصل در ۵ بازی لیگ به میدان رفته است. با وجود این اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد، نمی‌خواهد واران را که قراردادش در اولدترافورد تا سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، کنار بگذارد بنابراین رئال مادرید ممکن است مجبور شود برای به دست آوردن خدمات مدافع سابق خود هزینه‌های زیادی را خرج کند اما باشگاه تاکنون هیچ واکنشی از این کار نشان نداده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =