رژیم صهیونیستی: جنگی که امروز در حال انجام است، جنگ جهانی علیه ایران و تمام اسلام افراطی است

به نوشته یک رسانه عبری زبان، اسرائیل کاتس برای رسیدن به کرسی وزارت خارجه جنگ شدیدی را با سلف خود طی کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روزنامه یدیعوت آحارانوت در شماره امروز سه شنبه خود خبر داد، ایلی کوهن وزیر خارجه سابق اسرائیل برای جلوگیری ازتناوب در تغییر وزیر خارجه تمام توان و فشار خود را به کار بست و تلاش کرد تا از طرق مختلف طرف‌های ذیربط را متقاعد کند که تغییر و تحول در زمان جنگ امر صحیح نیست، اما اسرائیل کاتس به شدت به آن اعتراف کرد تا امروز رسما وزیر خارجه شده و کوهن روانه وزارت انرژی گردد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: مردم غزه دربرابر همه ظرفیت‌های نظامی رژیم صهیونیستی مقاومت کرده‌اند

کاتس در اولین نطق خود به عنوان وزیر خارجه که در جلسه تودیع و مرافعه انجام گرفت ادعا کرد، جنگی که امروز اسرائیل در حال انجام آن است، جنگ جهانی علیه ایران و تمام اسلام افراطی است.

او در این سخنان که در مقر وزارت خارجه برگزار شد گفت: ما هم‌اکنون در متن جنگ جهانی سوم علیه ایران و اسلام افراطی هستیم، اما در عین حال اعتراف کرد، ما در شرایط سخت و دردناکی به سر می‌بریم که همه کشور درگیر آن هستند... من به عنوان وزیر خارجه دستور اول فعالیت‌های وزارتم را بازگشت (اسرا) به خانه هایشان قرار داده‌ام.

این وزیر صهیونیست هم نتوانست مسئله ایران هراسی را فراموش کرده و بار دیگر ادعاهای رژیمش در مورد برناه هسته‌ای ایران را تکرار و ادعا کرد جبهه‌ای که با حمایت ایران ایجاد شده است نه تنها اسرائیل را تهدید می‌کند بلکه یک جنگ جهانی سوم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =