قطعنامه تظاهرات سراسری در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در قطعنامه‌ای اعلام کرد: از تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم، در سریع ترین زمان ممکن پاسخ قاطعی به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور قطعنامه تظاهرات سراسری در محکومیت جنایت تروریستی کرمان، تاکید کرد: از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم به منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریع ترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

متن قطعنامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذۡ یُوحِی رَبُّکَ إِلَی ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةِ أَنِّی مَعَکُمۡ فَثَبِّتُواْ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْۚ سَأُلۡقِی فِی قُلُوبِ ٱلَّذِینَ کَفَرُواْ ٱلرُّعۡبَ فَٱضۡرِبُواْ فَوۡقَ ٱلۡأَعۡنَاقِ وَٱضۡرِبُواْ مِنۡهُمۡ کُلَّ بَنَان (انفال آیه۱۲)

اقدام پست و رذیلانه به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیزمان در زاد روز بانوی ملک و ملکوت و حلقه وصل رسالت و امامت و در سالروز شهادت سردار آسمانی و اسطوره ماندگار مقاومت و ایثار حاج قاسم سلیمانی که مزارش میعادگاه عاشقان و میقات دلدادگان است؛ دل‌های امت اسلام و مردم انقلابی ایران و خصوصا مردم شهیدپرور کرمان را درسوگ و ماتم فرو برد.

بی تردید شهدای این اقدام تروریستی که از وادی کریمان به حلقه ملکوتی بِمَا غَفَرَ لِی رَبِّی وَجَعَلَنِی مِنَ الْمُکْرَمِینَ رسیدند همراه با سردار دلها در حلقه مستانه ملکوتیان عند ربهم یرزقونند؛ اما این حرکت شرارت‌بار، که پشت صحنه آن سیاست‌های خصمانه‌ی امریکای جنایتکار و رژیم منفور و خونخوار صهیونیستی و تفاله‌های کوردل و خوار و زبون تکفیری و زخم خوردگان از قدرت جبهه مقاومت بوده و نتیجه ضعف و ناکامی آنان در برابر شجاعت و دلاوری های بزرگمردانی چون شهید سید رضی موسوی(رحمه الله) است باید تاوان سنگین و بازدارنده‌ای را پرداخت نمایند.

لذا ما با بانگ رسا و دشمن‌شکنِ«الله اکبر - خامنه‌ای رهبر» اعلام می‌داریم:

۱. ما ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان میخواهیم تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع نمایند.

۲. از فرماندهان سپاه قدس و تمامی نیروهای نظامی و امنیتی می‌خواهیم به منظور تسلی داغ سنگینِ شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیز کشورمان، در سریعترین زمان ممکن پاسخ قاطع و کوبنده ای به پرورش یافتگان و مزدوران این رژیم سفاک داده و رعب و وحشت دیگری بر کانون شغالان صهیونیستی وارد نمایند.

۳. از حرکت انصارالله یمن در حمله به منافع رژیم غاصب و جلاد صهیونیستی در آبراه باب المندب حمایت کرده و اعلام میکنیم تا پایان آتش بس و محاصره مردم شریف و حماسه ساز غزه اهداف کلیدی ومهم صهیونیستی باید همچنان مورد حمله قرار گیرد.

۴. از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی میخواهیم با بررسی دقیق ابعاد این جنایت و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این حوادث دردناک هر چه سریعتر عوامل کوردل این اقدام شریرانه را دستگیر و شدیدا مجازات نمایند .

۵. مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و شجاعان غزه تمام محاسبات دنیای شرک ونفاق را برهم ریخته است. ما ضمن حمایت از این ملت مقاوم و صبور و محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل اعلام می کنیم برای همیشه در کنار فلسطین بوده و تا نابودی این رژیم جعلی آرام نخواهیم بود.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت مجدد به ساحت قدسی قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی که با پیام خود موجب تسلای داغدیدگان این حادثه شدند و همچنین از حضور گسترده مردم کشورمان در این راه‌پیمایی تشکر نموده توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام

کد خبر: 1214237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =