سلسله نشست‌های رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد

نشست‌های رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور اصحاب رسانه استان مازندران به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سلسله نشست‌های خبری رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد برگزاری جشن‌های دهه فجر با حضور اصحاب رسانه، برگزار و مدیران دستگاه‌ها به تبیین برنامه‌های ستاد تحت مدیریت خود پرداختند.

این نشست‌ها از روز شنبه ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس شورای تبلیغات اسلامی استان مازندران در ساری، آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه ادامه یافت.

تعداد ۲۱ کارگروه‌ در بخش‌های فضاسازی شهری، زنان و خانواده، قضایی، فضای مجازی، هنری و هنرمندان، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی، ایثارگران، اماکن مقدسه، بسیج و نیروهای مسلح، دانشجویی و دانشگاهیان، حوزه و روحانیت، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها، فرهنگیان و دانش‌آموزی، قرآن، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، صنعت و معدن و اصناف، رسانه ملی، وزارتخانه‌ها، نهادها و کارگروه اجرای مراسم به تفکیک، برنامه‌های جشن دهه فجر را تشریح کردند.

رؤسای این کمیته‌ها به ترتیب اسامی کارگروه‌های فوق، عسگری، مدیرکل دفتر امور شهری و پازوکی، مدیرکل امور زنان و اکبری، رئیس کل دادگستری و حسین‌زاده، سازمان سراج استان و آهنگر، مدیرکل ارشاد و رجبی، مدیرکل ورزش و شریف‌تبار، مدیر هیئت‌ها و کهنسال، مدیرکل بنیاد شهید و حیدری، مدیر اماکن مقدسه و مسلمی، فرمانده سپاه و رحیمیان، مسئول نهاد رهبری و اسماعیل‌زاده، مدیر حوزه علمیه و علوی، معاون فرهنگی ارشاد و کمالی‌فر، مدیرکل آموزش، پرورش و رمضانی، مسئول دارالقرآن و باقری، مدیرکل تعاون و کبریا، مدیر کانون فکری و کهنسال، مدیرکل صمت و ابراهیمی، مدیرکل صدا و سیما و سلیلی، مدیرکل امور اجتماعی و اصغری، رئیس شورا و ستاد، می‌باشند.

برگزاری مراسماتی همچون، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری نشست‌های بصیرتی، خاطره‌گویی، عرضه محصولات فرهنگی، فضاسازی متناسب با ایام، سخنرانی، پذیرایی، برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی و غیره از برنامه‌های اعلامی روسای ستاد دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

این سلسله نشست‌ها به هدف استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان در جهت تبیین مراسم دهه فجر و انعکاس دستاوردهای چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره برای آحاد ملت شریف ایران، برگزار شد.

خبرنگار: توحید نجفی

انتهای پیام/

کد خبر: 1218144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =