مدارس کدام استان‌ها روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه تعطیل است؟

به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس مقطع ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های تعدادی از استان‌های کشور روز یکشنبه غیرحضوری شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرمای هوا و لغزندگی معابر موجب تعطیلی مدارس برخی استان‌های کشور شد.

بیشتر بخوانید:

مدارس کدام استان‌ها در نوبت عصر غیر حضوری شد؟

مدارس چالدران و برخی مناطق خوی روز یکشنبه تعطیل است

براساس این اطلاعیه که روز شنبه در اختیار این رسانه قرار گرفت آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران در نوبت صبح تعطیل است.

این اطلاعیه افزود: مدارس بخش‌های صفاییه و قطور شهرستان خوی هم در نوبت صبح فردا یکشنبه غیر حضوری بوده و آموزش ها از بستر شاد انجام خواهد شد.

کلیه مقاطع تحصیلی اردبیل تعطیل شد

به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

همچنین با عنایت به شرایط نامساعد جوی، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه (فردا) لغو و در همان ساعات به روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه موکول شد.

نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف، امتحانات کلیه مقاطع تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲، لغو و زمان جدید این امتحانات متعاقباً اعلام خواهد شد.

پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی قم مجازی شد

با اعلام ستاد مدیریت بحران استان قم، به دلیل برودت هوا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعالیت تمامی پیش‌دبستانی‌ها، مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی استان قم برای فردا ۲۴ دی‌ماه غیرحضوری است.

در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده است: با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی برگزار می‌شود. 

مدارس ابتدایی همدان فردا یکشنبه غیرحضوری شدند

به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان همدان در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه تعطیل می باشد.

مدارس شیفت صبح آستارا تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش گیلان طی اطلاعیه‌ای از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی آستارا به دلیل بارش برف و سرمای هوا برای صبح فردا یکشنبه خبر داد.

آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد آموزش‌ها در مدارس آستارا تعطیل نیست و از طریق فضای مجازی و در شبکه شاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =