دافوس ارتش آماده توسعه روابط نظامی بین ایران و آذربایجان

فرمانده دافوس ارتش در دیدار هیأت اعزامی دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان، گفت: روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و ما در دافوس ارتش برای توسعه این روابط آمادگی داریم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ژنرال عارف حسن‌اف، رئیس هیات اعزامی دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان در بازدید از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و قدردانی از میزبانی شایسته دافوس ارتش، به برخی از فعالیت های دانشگاه دفاع ملی آذربایجان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

رایزنی وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان

رئیس هیات اعزامی دانشگاه دفاع ملی جمهوری آذربایجان گفت: ما در دانشگاه خود فعالیت های آموزشی و پژوهشی متنوعی در حوزه های مختلف نظامی و دفاعی داریم و از تبادل دانشجو با دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران استقبال می کنیم.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیاری برای روابط دو کشور ایران و آذربایجان در حوزه نظامی و دفاعی وجود دارد و آرزو داریم که با تعاملات و همکاری های آموزشی، روابط دو کشور بیش از پیش توسعه یابد.

امیر حسین ولی‌وند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد(دافوس) ارتش نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور هیات دانشگاه دفاع ملی آذربایجان گفت: روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان در ابعاد مختلف به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و ما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش آمادگی داریم که این روابط را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سابقه طولانی دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش، اظهار کرد: دافوس ارتش دارای سابقه ۹۰ ساله بوده و دارای تجربیات ارزنده‌ای در حوزه دفاعی و نظامی است و هم اکنون در زمینه اعزام و پذیرش دانشجو با کشورهای دوست و هم پیمان تعامل داریم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش تصریح کرد: ما آمادگی داریم در زمینه تبادل دانشجو و اجرای رزمایش‌های مشترک روی نقشه با دانشگاه دفاع ملی کشور آذربایجان نیز ارتباط داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =